فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس آگاهی ناجا:

تکذیب سرقت خودرو در مهران

زائران جای پارک خودروها را گم کرده اند

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: ؛سهل انگاری زائران در رها کردن خودروها در سطح شهر و جابجای آنها توسط پلیس، باعث سردر گمی آنان و دردسر برای پلیس شده است.

تکذیب سرقت خودرو در مهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی با بیان اینکه دردسر پلیس در مهران عدم اطلاع زائران از محل پارک خودروهای خود بود، گفت:سهل انگاری زائران در رها کردن خودروها در سطح شهر و جابجای آنها توسط پلیس، باعث سردر گمی آنان و دردسر برای پلیس شده است.

    وی گفت برخی از زائران در برگشت به کشور به دلیل فراموش کردن جای پارک خودرو ضمن تماس با پلیس 110اعلام سرقت کردند در حالیکه عملا سرقتی اتفاق نیفتاده بود.

    رئیس پلیس آگاهی ناجا ضمن تقدیر از مردم ایلام به خصوص شهر مهران گفت: همکاری و هماهنگی با سایر دستگاههای دولتی در خدمت به زائران اربعین ستودنی است.

    وی گفت: تعدادی افراد بزهکار که اهل استان ایلام و شهر مهران نبودند از بی دقتی زائران در نگهداری وسایل و خودروهای خود سوء استفاده کردند که با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی روانه بازداشتگا ههای استان شدند.

    سردار مقیمی از زائران خواست تا از وسایل همراه خود مراقبت و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین استراحت کافی در موکب های برپا شده در بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط