فونیکسریمکسبهتام

بیش از هفت میلیون خودرو از جاده های استان زنجان تردد کرده اند

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: طی هفت ماه سپری شده از سالجاری با تردد هفت میلیون و ۸۰۳ هزار و ۱۳۶ وسیله نقلیه در ۲۹ مقطع از جاده های دارای تردد شمار بر خط فعال در این استان زنجان '۵۸ مسیر به صورت رفت و برگشت' ثبت شده است.

بیش از هفت میلیون خودرو از جاده های استان زنجان تردد کرده اند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، ایرج دست نشان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی هفت ماهه گذشته تعداد تردد انواع وسایط نقلیه در جاده های کشور حدود 388 میلیون خودرو بود که استان زنجان با هفت میلیون و 803 هزار و 136 تردد رتبه 17 کشوری را دارد.
    به گفته وی، طی هفت ماهه گذشته 26 درصد از کل تردد وسایط نقلیه در استان زنجان به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است.
    مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: 2 میلیون و 26 هزار و 682 دستگاه وسیله نقلیه سنگین طی مدت بیان شده از جاده های این استان تردد داشته اند که توسط 58 دستگاه تردد شمار برخط به ثبت رسیده است.
    دست نشان با بیان اینکه میانگین کارکرد دستگاه های تردد شمار هفت ماهه گذشته 99 درصد بوده است، اظهارکرد: استان زنجان طی این مدت رتبه هشتم کشوری را به لحاظ تردد خودروهای سنگین داشته است.
    وی ادامه داد: بیشترین تردد انواع وسایط نقلیه مربوط به آزادراه زنجان - قزوین 'خروجی استان زنجان' 413 هزار و 515 تردد و 376 هزار و 94 تردد خودرو در جاده خرمدره – ابهر است.
    مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کمترین تردد انواع وسایط نقلیه سبک و سنگین با 162 هزار و 12 خودرو در جاده گرماب - زرین رود ثبت شده است.
    31 دستگاه نظارت تصویری و 58 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
    دستگاه های نظارت تصویری نصب شده در مسیرهای ارتباطی این استان در راستای کاهش سانحه های رانندگی و تلفات جاده ای است که به محض وقوع حادثه ای بلافاصله به نیروهای امداد و نجات جاده ای به منظور حضور در صحنه تصادف اطلاع رسانی می شود.
    مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
    اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو