فونیکسریمکسبهتام

کمپر جدید بنز (+عکس)

عصر خودرو: در این مدل برخلاف نسخه‌های ارائه شده در اروپا از فضای آشپزخانه‌ای خبری نیست. اما باتری‌هایی وجود دارد که انرژی مورد نیاز یخچال و سوکت‌های برق موجود در عقب خودرو را تامین می‌کند.

کمپر جدید بنز (+عکس)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷:۰۰
  • کمپر جدید بنز (+عکس)
  • کمپرون جدید بنز (+عکس)
  • کمپرون جدید بنز (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، "کمپر" نامی جدید در صنعت اتومبیل و خودرو. خودرویی که به دلیل امکانات و راحتی در طول سفرهای طولانی مورد علاقه گروه‌های مختلف به ویژه طبیعت‌گردان قرار گرفته است.

  این روزها ساخت چنین خودروهایی گوشه‌ای از فعالیت‌های خودروسازان را به خود اختصاص داده است. سانگ‌یانگ در ماه‌های اخیر یک نمونه از این خودروها را ارائه داد و اینک بنز قول ورود یکی دیگر از این نمونه‌ها را به طرفدارانش داده است.

بنز تائید کرده که کمپر لوکس و تجملاتی‌اش در سال آینده وارد استرالیا شده و با قیمت پایه 69 هزار 990 دلار (در نسخه جاده‌ای) عرضه خواهد شد. این خودرو براساس پیشنهاد برند آلمانی برای علاقه‌مندان به صورت هفت صندلی ساخته شده است. صندلی‌ها بزرگ و جادار بوده و برای یک سفر جاده‌ای ساخته شده‌اند.

این خودرو با 5 متر و 14 سانتی‌متر طول، یک متر و 93 سانتی‌متر عرض و یک متر و 98 سانتی‌متر ارتفاع به شکل سخاوتمندانه‌ای بزرگ است.
این کاروان خودروی بنز سه سال پس از ارائه آن در اروپا و با جای خواب راحت برای 5 نفر به استرالیا خواهد رفت و مدلی بسیار مناسب برای طبیعت‌گردان در یک آخر هفته محسوب می‌شود. صندلی‌ها به صورت تاشو با قدرت حرکت به طرفین طراحی شده و یک میز سه نفره در فضای کمپ قرار گرفته است. فضای ون برای جابه‌جایی اجسام بزرگ کفایت می‌کند. در زیر فضای سقفی قابلیت نصب یک تخت دو نفره نیز وجود دارد.

سقف شیروانی شکل این خودرو از پارچه ضد آب و محکم ساخته شده و برای عبور و مرور هوای آزاد در طبیعت به پنجره‌های زیپ‌دار مجهز است.
در این مدل برخلاف نسخه‌های ارائه شده در اروپا از فضای آشپزخانه‌ای خبری نیست. اما باتری‌هایی وجود دارد که انرژی مورد نیاز یخچال و سوکت‌های برق موجود در عقب خودرو را تامین می‌کند.

همچنین خودرو به یک سامانه گرمکن کمکی برای فضای داخلی در مواقع بحرانی یا شرایط آب و هوایی بسیار سرد مجهز است.
در این خودرو سامانه‌های امنیتی تقویت شده‌اند. 8 کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، سامانه کمکی برای شکست باد، سامانه‌های هشدار دهنده به راننده، حسگرهای نور و باران و سامانه پارک فعال با حسگرهای عقب و جلو در کنار دوربین‌های دید کور به ویژه در حرکت‌های معکوس در نسخه استاندارد این خودرو دیده می‌شوند.

این خودرو می‌تواند محموله‌ای به ظرفیت 2 هزار و 500 کیلوگرم را بکسل کرده و به سامانه ناوبری پیشرفته مجهز است. خودرو با صندلی‌های چرمی، چرخ‌های 18 اینچی و سایبان خارجی عرضه می‌شود.

با این وجود به نظر می‌رسد این کمپربنز به دلیل فقدان بسیاری از گزینه‌های معمول در بخش کمپینگ نیازمند افترمارکت‌های گسترده ایست.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو