فونیکسریمکسبهتام

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی ۲۸ و ۳۰ صفر در قم

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قم از محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی به مناسبت ۲۸ و ۳۰صفر در محورهای مواصلاتی استان، خبر داد.

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی ۲۸ و ۳۰ صفر در قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، سرهنگ اردشیر جمشیدی راد، اظهارداشت: با توجه به تعطیلی 28 و 30 صفر و تلاقی آن با تعطیلات پایان هفته، محورهای مواصلاتی استان قم در این ایام از ترافیک سنگینی برخوردار می شود بنابراین به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور محدودیت و ممنوعیت تردد به شرح ذیل در محورهای استان قم به مرحله اجرا گذاشته می شود.

    تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلی، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 1200 الی 2300 در روز جمعه دوازدهم آذرماه از محور سلفچگان به قـم ممنوع است.

    رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد داشته باشند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می‏آید.

    مرکز پیام پلیس راه استان قم با شماره تلفن 6662888 و 2184566 و مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

    سرهنگ جمشیدی راد با بیان اینکه در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترس است، تاکید کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار می باشند در محورهایی که محدودیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت اعمال می شود مجاز به تردد نیستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط