فونیکسریمکسبهتام

طی تعطیلات هفته گذشته؛

۷۹۰۰ تخلف رانندگی در استان سمنان ثبت شد

وقوع ۲۷مورد تصادف خسارتی

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هفت هزار و ۹۴۵تخلف طی تعطیلات ۲۸صفر در استان ثبت و اعمال شد، گفت: ۳۰دستگاه خودرو و دو موتورسیکلت در ایام تعطیلات توقیف شد.

۷۹۰۰ تخلف رانندگی در استان سمنان ثبت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی  ضمن بیان اینکه پلیس راهور سمنان در راستای حفظ امنیت در جاده‌ها طرح تعطیلات 28صفر را اجرایی کرد، ابراز داشت: طی تعطیلات هفته گذشته دو هزار و 48مورد سرعت غیر مجاز، دو هزار و 236مورد نبستن کمربند ایمنی، 812 مورد نقص فنی وسایل نقلیه و23مورد سبقت غیر مجاز در خودروهای عبوری اعمال قانون شد.

    وی با بیان اینکه 52 مورد استفاده رانندگان از تلفن همراه در حین رانندگی نیز اعمال قانون شد، افزود: افراد باید توجه کنند هیچ مسئله ای مهم تر از سلامت سرنشینان خودرو نیست و رانندگان باید به محض شنیدن صدای زنگ تلفن همراه در پارکینگ های بین راه توقف و سپس با هوشیاری طی مسیر کنند.

    رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات 28صفر از یک شنبه تا جمعه 29حادثه تصادف منجر به جرح در محورهای استان اتفاق افتاد، ابراز داشت: تعطیلات هفته گذشته یک حادثه فوتی در محور جندق  و 48 مجروح در محورهای مواصلاتی  بر جای گذاشت.

    خسروجردی  ضمن بیان اینکه با 27مورد تصادف خسارتی طی تعطیلات اخیر در محور های استان سمنان مواجه بودیم، تصریح کرد: 19حادثه واژگونی خودرو و 18مورد از تصادفات به علت بی توجهی رانندگان اتفاق افتاد.

    وی بی توجهی راننده به جلو را بیشترین عامل تصادفات برشمرد و افزود: به علت کویری و یکنواخت بودن محورهای مواصلاتی استان سمنان خستگی و خواب آلودگی و عدم تمرکز راننده به جلو بیشترین عامل تصادفات در جاده ها است لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض عدم هوشیاری در توقف گاه های بین راه توقف کنند.

    رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین با ابراز اینکه رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی روبرو می تواند ضریب تصادف ها را به حداقل برساند و از تصادف زنجیر وار کاسته شود، گفت: بیشترین میزان تصادفات در ساعات هشت الی 10 صبح اتفاق افتاد که نشان می دهد رانندگان عبوری اغلب از تمرکز لازم در کنترل خودرو برخوردار نبودند.

    خسروجردی تاکید کرد: با توجه به سرما و برودت هوا در ساعات پایانی شب احتمال انحراف خودرو به علت یخ زدگی سطح جاده ها وجود دارد لذا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند سفر خوب و سلامت را برای سرنشینان خودرو فراهم کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو