فونیکسریمکسبهتام

طی ۳ روز گذشته و توسط امدادگران هلال احمر صورت گرفت

رهاسازی ۱۸۳ دستگاه خودرو از برف

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات عملیات امدادرسانی به سیل در هشت استان و همچنین برف و کولاک طی سه روز گذشته را تشریح کرد.

رهاسازی ۱۸۳ دستگاه خودرو از برف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، مرتضی سلیمی  در توضیح گزارش امدادرسانی به طوفان استان‌های مازندران و خراسان شمالی از 12 آذرماه تا ساعت 9 صبح امروز گفت: پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، بهشهر، نکا و سوادکوه تحت تاثیر طوفان قرار داشتند. بر این اساس ٣٢ شهر و روستا و 3هزار و 261 تن مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

    وی با اشاره به اسکان اضطراری یکهزار و 650 متاثر از طوفان در خراسان شمالی، افزود: 25 تیم عملیاتی شامل 143 تن امدادگر، نجاتگر و ... در این عملیات فعالیت داشتند.

    سلیمی همچنین در توضیح گزارش سیل و آبگرفتگی در سطح کشور از از ١١ آذرماه تا ساعت 9 صبح امروز، گفت: طی این مدت هشت استان آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال، خوزستان، کهگیلویه، کردستان و لرستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بودند و به 19 شهر و روستا و همچنین 750 تن امدادرسانی‌ صورت گرفته است.


    وی با اشاره به اسکان اضطراری 60 تن در سیل و آبگرفتگی اخیر، افزود: با بکارگیری 30 دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش، تخلیه آب از 101 واحد منزل مسکونی صورت گرفت.

    سلیمی با بیان اینکه 54 تیم عملیاتی شامل 221 تن امدادگر، نجاتگر و ... در این زمینه فعالیت داشتند، افزود: ١٧۰ قرص نان، ١٢۰۰ قوطی کنسروجات، ١٥ کیلوگرم خرما و 110 تخته پتو میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

    وی همچنین در توضیح عملیات برف و کولاک در سطح کشور از 11 آذرماه تا ساعت 9 صبح امروز، گفت: هشت استان آذربایجان شرقی وغربی، اصفهان، چهارمحال، گلستان، کهگیلویه، مازندران و همدان تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند. به 12 محور و 571 تن امدادرسانی شد.

    سلیمی افزود: همچنین 183 دستگاه خودرو از برف رهاسازی شدند. 55 قوطی آب معدنی، سه کیلوگرم خرما و 15 تخته پتو نیز میان متاثران از برف و کولاک توزیع شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو