فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه اردبیل:

رفتار ترافیکی خودروهای عمومی اردبیل به صورت نامحسوس کنترل می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان اردبیل با اشاره به آغاز به کار طرح زمستانی پلیس‌راه به کنترل نامحسوس رفتار ترافیکی خودروهای عمومی به ویژه سواری و اتوبوس‌ها اشاره کرد.

رفتار ترافیکی خودروهای عمومی اردبیل به صورت نامحسوس کنترل می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حجت فتاحی ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه با تأکید به اینکه طرح زمستانی پلیس‌راه از 17 آذر ماه لغایت 20 اسفندماه اجرا می‌شود، متذکر شد: در این ایام هرگونه رفتار پرخطر در تردد خودروها و تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس است.

    وی افزود: به دلیل حجم تصادفات اتوبوس‌ها در این بازه زمانی از سال در نظر داریم به صورت نامحسوس رفتار ترافیکی رانندگان را رصد کنیم و به همین منظور نیروهای پلیس‌راه با لباس مبدل در اتوبوس‌ها حاضر می‌شوند.

    رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به اینکه هر گونه سبقت، سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ خط قرمز پلیس است، متذکر شد: علاوه بر این به همراه داشتن زنجیر چرخ در این ایام برای تمامی رانندگان الزامی است و در غیر این صورت جریمه 300 هزار ریالی اعمال می‌شود.

    فتاحی با تأکید به اینکه طرح زمستانی پلیس‌راه به دنبال پیشگیری از حوادث، تردد ایمن و کمک به سفر سالم رانندگان اجرا می‌شود، متذکر شد: در این ایام پلیس‌راه استان با تمرکز بر گردنه‌های برف‌گیر 55 خودرو با 242 نفر نیرو را روزانه در جاده‌ها مستقر خواهد ساخت.

    وی با اشاره به حضور 22 هزار و 506 نفر نیروی پلیس‌راه در طول 93 روز طرح زمستانی، ادامه داد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز روزانه 120 تیم خودرویی با 411 نفر و در مجموع طرح 38 هزار و 223 نفر را در جاده‌ها مستقر می‌سازد.

    رئیس پلیس‌راه استان تعداد نیروهای فوریت‌های پزشکی مستقر را 56 تیم خودرویی با 100 نفر و در مجموع طرح 9 هزار و 300 نفر برشمرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر نیز 16 تیم خودرویی با 64 نفر و در مجموع طرح پنج هزار و 952 نفر در جاده‌ها مستقر خواهد ساخت.

    به گفته فتاحی تعداد نیروهای امدادگران مجاز خودرو 135 نفر با 100 تیم خودرویی در روز و در مجموع طرح 12 هزار و 555 نفر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو