فونیکسریمکسبهتام

استقرار اتوبوس ایدز در تهران

عصر خودرو- همزمان با هفته ملی مبارزه با ایدز، اداره سلامت شهرداری منطقه یک با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام به استقرار اتوبوس ایدز کرد.

استقرار اتوبوس ایدز در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، همزمان با هفته ملی مبارزه با ایدز و لزوم مهار همه گیری ویروس اچ آی وی یا همان بیماری ایدز، اتوبوسی با هدف اطلاع رسانی ، پیشگیری و تشخیص زود هنگام ، درمان و حمایت از مبتلایان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با استقرار تیم آموزشی در داخل آن ، در محلات مستقر و اقدام به آموزش شهروندان نمود .
    بیماری ایدز در اثر ورود ویروس "اچ آی وی " به بدن ایجاد می شود که سبب اختلال سیستم ایمنی بدن می شود به صورتی که بدن قادر به مبارزه با برخی عفونتها نیست ،  از آنجایی که  این بیماری فقط درمان نگهدارنده دارد و درمان قطعی ندارد تنها راه مبارزه با آن اطلاع رسانی و پیشگیری از همه گیری است.
    سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک  در این باره گفت: سعی شده با استقرار این اتوبوس در محلات مختلف اطلاع رسانی بالاخص به گروههای در معرض خطر انجام شود.
    وی افزود: اتوبوس ایدز  از  16 الی 22 آذر ماه از ساعت 10 صبح الی 16 ، در تله کابین توچال ،میدان دانشگاه شهید بهشتی ، پایانه اتوبوسرانی تجریش، بوستان قیطریه ، پایانه شهید افشار ، میدان دربند و... مستقر بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط