فونیکسریمکسبهتام

ZS، نورسیده ام‌جی

عصر خودرو- خودرو جدید ZS کراس اوور شهری شرکت ام‌جی در نمایشگاه گوانگجو رو نمایی شد این خودرو که بر پایه شاسی کوتاه‌ شده مدل GS شکل گرفته است رقیب مستقیم مزدا CX-۳ و نیسان جوک به شمار می‌آید و در طراحی ظاهری خود ظاهر به روزتر و منطبق با رقبای اروپایی خود به معرض نمایش می‌گذارد.

ZS، نورسیده ام‌جی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تکنولوژی و آپشن‌های به کار رفته در ZS مدل 2017 جای تامل فراوان دارد. امکان برقراری ارتباط اینترنتی و ارائه سرویس های آنلاین و همچنین کنترل برخی از قسمت‌های کنترلی خودرو از طریق فرمان‌های صوتی از سوی راننده و سرنشین از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این خودرو نوظهور به شمار می‌آید. ZS همچنین به کمک سیستم Natural Semantic امکان فرمان‌پذیری سانروف، امکان جلو و عقب بردن فایل‌های صوتی و یا در خواست نویگیشن را تنها از طریق لبخند راننده ممکن می‌سازد تا او بدون کوچک‌ترین حواس پرتی و با حداکثر تمرکز به رانندگی بپردازد.
    سقف ZS از نوع پانورامیک به طول 1365 میل‌متر و عرض 870 میای‌متر محیط بیرون را در در معرض دید سرنشینان قرار داده و در بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای درونی خودرو تاثیر بسزایی می‌گذارد.
    دو پیشرانه برای ZS در نظر گرفته شده است که نمونه اول از نوع سه سیلندر تزریق مستقیم 1 لیتری به قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 170 نیوتن.متر و نمونه دوم از نوع 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوچارجردار مشترک با خودرو GS اما با تنظیمات جدید به قدرت 118 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن.متر است. هر دو پیشرانه مملو از تکنولوژی های روز صنعت خودرو ZS را قادر می‌سازد با تکیه بر گیربکس شش سرعته دستی و یا هفت سرعته دوآل کلاچ اتوماتیک مشترک با مدل GS تنها با مصرف 5.9 و 5 لیتر سوخت مصافت 100 کیلومتر را طی کند.

    با قرارگیری در سگمنت کراس اوورهای شهری و همچنین بهره‌وری از پیشرانه‌های کوچک و اقتصادی، ZS شانس فراوانی برای حضور در بازار کشور دارد و از این رو می‌تواند با تکیه بر امکانات درخور توجه، قابلبت‌های کیفی و قیمت رقابتی رقیب جدی برای سانگ یانگ تیوولی، رنو کپچر و نیسان جوک به حساب آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو