فونیکسریمکسبهتام

در جلسه شورای ترافیک بناب مطرح شد:

اجرای آزمایشی طرح ساماندهی ترافیک در بناب

عصر خودرو- فرماندار بناب از اجرای آزمایشی طرح ساماندهی ترافیک در بناب خبر داد و گفت: خیابان های بناب جوابگوی تعداد زیاد خودرو نیست.

اجرای آزمایشی طرح ساماندهی ترافیک در بناب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جلسه شورای ترافیک بناب عصر امروز سه شنبه باحضور فرماندار شهرستان بناب و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

    ولی الله فرج اللهی فرماندار بناب در این جلسه با بیان اینکه سد معبر آسایش مردم را در بناب سلب کرده است، افزود: شهرستان بناب دارای 70 هزار دستگاه انواع خودرو است.

    وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و عوامل راهنمایی و رانندگی با متخلفان این امر اعمال قانون و برخورد شدید کنند، ادامه داد: خیابان ها و جاده های این شهرستان جوابگوی این هجمه خودرو نیست.

    فرج اللهی با تاکید بر اینکه شهرداری بناب نیز با دو اکیپ نسبت به جمع آوری سد معبر در سطح شهر اقدام کند، ابراز داشت: باید شهرداری در این خصوص اقدامات لازم را به صورت جدی انجام دهد.

    وی با تاکید بر اینکه دستگاه های مربوطه در کنار انجام وظایف محوله نسبت به انجام فرهنگ سازی های لازم در خصوص ترافیک و حمل و نقل اقدامات لازم را انجام دهند، اظهار داشت: طی هشت ماهه سال جاری در 23 مدرسه شهرستان کلاس های آموزشی در ارتباط با موضوع ترافیک برگزار شده است.

    فرماندار بناب با اشاره به اجرای طرح ساماندهی ترافیک در شهر بناب که بطور آزمایشی در حال اجراست، افزود: بعد از بررسی های نهایی توسط کارشناسان امر از اول دی ماه طرح ترافیکی خیابان شهید باهنر لغو و به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

    شهرداری بناب هیچ برخوردی با سد معبر انجام نمی دهد

    فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه سد معبر آسایش مردم را در بناب سلب کرده است، افزود: شهرداری بناب هیچ برخوردی با سد معبر انجام نمی دهد.

    سرهنگ رمضان اللهوردیان با تاکید بر اینکه هشت طرح ترافیکی بصورت آزمایشی در بناب اجرا می شود، گفت: بعد از بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان شش مورد از این طرح ها اجرا و دو مورد نیز لغو شد.

    وی با اشاره به اینکه رانندگان در فصل زمستان نکات ایمنی سفر را بیشتر رعایت کنند، ادامه داد: برای اجرای طرح ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری در فصل زمستان امادگی کاملی داریم و یکشنبه آینده برای آمادگی هرچه بیشتر دستگاه ها مانور این طرح در سطح شهر بناب اجرا می شود.

    اللهوردیان با تاکید بر اینکه متأسفانه پیاده روهای شهر در اختیار مغازه داران قرار گرفته است، افزود: دستفروشان شهر باید ساماندهی شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو