فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

اظهاراتی همچون ساختگی بودن ترافیک برای فرار از مسئولیت است

عصر خودرو- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه متأسفانه ما مدیریت واحد شهری نداریم و در پایتخت جزیره‌ای عمل می‌شود، گفت:‌ نتیجه این عملکرد یک شهر آلوده و پرترافیک است.

اظهاراتی همچون ساختگی بودن ترافیک برای فرار از مسئولیت است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگا خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، عبدالرضا عزیزی  در واکنش به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر ساختگی بودن ترافیک پایتخت، گفت: به عقیده من اینگونه حرف‌ها فرار از مسئولیت است.

    وی افزود: آقایانی که 4 سال در شورای شهر هستند بگویند که برای ترافیک چه کار کرده‌اند؟ آیا مشخص کرده‌اند که تهران چقدر گنجایش دارد و استاندارد وسایل نقلیه در پایتخت چقدر است؟ آیا به اندازه کافی مترو را گسترش داده‌اند و اتوبوس‌های فرسوده را جایگزین کرده‌اند؟

    عزیزی تصریح کرد: به جای اینکه بعد از 4 سال به مردم پاسخگو باشند فرار رو به جلو می‌کنند که به عقیده من اصلاً کار جالبی نیست. ترافیک ساختگی چه معنایی دارد، چند نفر را می‌خواهند داخل شهر بریزند که ترافیک ایجاد شود؟ اصلاً‌ ما می‌گوییم الان ترافیک ساختگی است سال‌های قبل چه، آیا آن موقع هم کسی پشت ماجرا بود؟

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه متأسفانه ما مدیریت واحد شهری نداریم و در پایتخت جزیره‌ای عمل می‌شود، گفت:‌ نتیجه این عملکرد یک شهر آلوده و پرترافیک است.

    وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود احداث شهر آفتاب همچنان دولت نمایشگاه‌ها را در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌کند که این خود باعث افزایش ترافیک می‌شود، گفت: دولت باید به تعهد و وظایفی که نسبت به مردم دارد عمل کند. خود دولتی‌ها و خانواده‌اشان هم در همین شهر زندگی می‌کنند اما متأسفانه نه دولت و نه شورای شهر هیچ برنامه‌ای برای تهران ندارند.

    عزیزی ادامه داد: اگر دولت پول شهرداری را می‌داد، الان خیلی از مشکلات کمتر می‌شد هر روز خودرو و موتورسیکلت به پایتخت اضافه می‌شود بدون اینکه خروجی و اوراقی داشته باشیم.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه برنامه ششم بهترین فرصت برای ارائه لایحه از سوی دولت برای بهبود وضعیت ترافیک و آلودگی تهران بود، گفت: دولتی‌ها می‌توانستند لایحه بیاورند و مثلاً بگویند که سن اتومبیل‌ها نباید بیشتر از 5 سال شود و یا اینکه موتورسیکلت‌ها برقی شوند،‌می‌توانستند مشخص کنند که چه تعداد خودرو باید در پایتخت تردد کند.

    وی افزود:‌در واقع این امکان وجود داشت که طی 5 سال آینده شهر را نجات دهند کسانی مثل کودکان و سالمندان کمتر در معرض خطر قرار گیرند در هر صورت همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو