فونیکسریمکسبهتام

مسوول مرکز مدیریت راه های کشور خبر داد؛

بارش برف و باران در محورهای برون شهری ۱۴استان

کرج-چالوس همچنان مسدود است

عصر خودرو- مسوول مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه تا اطلاع بعدی همچنان محور کرج - چالوس بسته است، گفت: در حال حاضر در محورهای برون مرزی ۱۴ استان شاهد بارش برف و باران هستیم.

بارش برف و باران در محورهای برون شهری ۱۴استان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، یاسر خالدی روز چهارشنبه  افزود: هموطنان هنگام تردد در محورهای استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، همدان، گلستان و کردستان باید تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
    وی از انسداد کامل محور کرج - چالوس از شب گذشته خبر داد و گفت: این محور به علت بارش برف ، اختمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کامل همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.
    وی با بیان این که محور فرعی سه راهی دیزین به سمت گاجره نیز مسدود شده است، گفت: این محور به علت بارش سنگین برف، احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی مسدود شده و رانندگان از طرف چالوس نمی تواند عازم پیست دیزین شوند و محور اسالم به خلخال نیز به علت بارش شدید برف و کولاک همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.
    خالدی با بیان اینکه محور شمشک به دیزین در استان های تهران و البرز و کمربندی دهلران - اندیمشک، واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، یادآور شد: تردد وسایل نقلیه از مسیر جایگزین و از داخل شهر دهلران انجام می شود.
    به گفته وی، محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است و محور پونل - خلخال نیز (حدفاصل زندانه تا الماس) واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.
    خالدی افزود: محور سروآباد - پاوه (محدوده گردنه تته) واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی و محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده اند.
    این مقام مسوول در مرکز مدیریت راه های کشور یادآور شد: محور سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و ریزش کوه همچنان مسدود خواهد بود.
    به گزارش ایرنا، هموطنان با توجه به فصل سرما برای اطلاع از آخرین وضعیت همه محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها به وب‌سایت ir.141 مراجعه و یا عدد 141را به شماره 1000141 پیامک کنند و با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو