فونیکسریمکسبهتام

احداث پارکومتر در معابر پرتردد و مراکز تجاری پایتخت

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از احداث پارکومترها در مراکز تجاری و مناطق مرکزی و شمالی تهران خبر داد.

احداث پارکومتر در معابر پرتردد و مراکز تجاری پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از ایسنا، سرهنگ عابدی با اشاره به افزایش  پارکومترها در تهران گفت: قرار است در آینده معابری که نیاز است به خصوص در مراکز پر مراجعه مثل مراکز تجاری و به خصوص مناطق مرکزی و شمالی تهران که مراجعات زیاد است به منظور رفع مشکل خودرو برای شهروندان این پارکومتر نصب خواهد شد.

    وی با اشاره به افزایش پارکومتردر تهران گفت: با جلساتی که با شهرداری در رابطه با مکانیزه شدن و سیستمی شدن پارکومترو استفاده از پارک متر و حذف نیروی انسانی داشتیم، قرار است در آینده معابری که نیاز است و بخشی مورد کارشناسی قرار گرفته و بخش دیگر هم در حال کارشناسی است و به صورت مکانیزه کنترل شود.

    عابدی افزود: به خصوص در مراکز پر ازدحام و پر مراجعه مثل مراکز تجاری و به خصوص مناطق مرکزی و شمالی تهران که مراجعات زیاد است به منظور رفع مشکل خودرو برای شهروندان این پارکومترنصب خواهد شد.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص اینکه آیا این طرح برای کل شهر است و یا در قسمت هایی از شهر تهران احداث خواهد شد، گفت: قبلا بخشی از احداث پارکومترها اجرا شد ولی متوقف شد. در حال حاضر همه پیش بینی ها صورت گرفته و خودروها آماده هستند و این طرح به شرطی موفق است که حذف نیروی انسانی را داشته باشد و به وسیله تجهیزات ذکر شده کنترل شود تا دیگر تخلفاتی نباشد.

    وی شهرداری را پایه گذار این طرح معرفی کرد و تصریح کرد: تعامل راهنمایی و رانندگی با شهرداری در خصوص تخلفات است و این امر نیز به صورت سیستمی انجام خواهد پذیرفت و خودروهایی که دوربین بر رویشان نصب است تخلفات را منعکس می کنند و این تخلفات توسط همکاران ما احصا می شود و رسیدگی می شود.

    عابدی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه بین همکاران ما در راهنمایی و رانندگی و شهرداری اختلافی وجود ندارد، گفت: همکاران ماوظیفه خودشان را انجام می دهند. بعد از ماه محرم و سفر ترددها بیشتر شد و برخی از مشکلات ترافیکی ایجاد شد ولی این ترافیک ها به عدم هماهنگی بین شهرداری و راهنمایی و رانندگی مرتبط نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو