فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات‌ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های حدفاصل چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه تا شنبه ۱۸ دی‌ماه را اعلام کرد.

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا شش صبح روز شنبه در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 الی 23 روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در طول این روزها وسائل نقلیه سنگین نیز محدودیت‌هایی خواهند داشت براین اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس ممنوع است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 22 روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وزارت راه و شهرسازی همچنین شش جاده را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محور شمشک به دیزین حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین، کمربندی دهلران به اندیمشک، محور رامیان – شاهرود، محور پونل به خلخال، محور سروآباد به پاوه و محور گنج‌نامه به تویسرکان مسدود خواهند بود.

محور چیتگر به شهریار و آزادراه تهران – قم نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در بعضی از کیلومترها با محدودیت ترافیکی روبه‌رو است.

وزارت راه و شهرسازی همچنین وضعیت تردد در جاده‌های کشور در 24 گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج به تهران با سقف بیش از 120 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه‌های تهران به کرج، کرج به قزوین و قزوین به کرج قرار داشتند.

راه‌های ارتباطی پایتخت به پاکدشت – شهریار و قم نیز در رتبه‌های بعدی مسیرهای پرترافیک کشور جای گرفته‌اند.

انتهای پیام

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو