فونیکسریمکسبهتام

شهردار تهران از رفع نقاط کور ترافیکی ورودی‌های پایتخت خبر داد

عصر خودرو- شهردار تهران از رفع نقاط کور ترافیکی ورودی‌های پایتخت خبر داد و گفت: توقع این است که دولت در پروژه‌های عمرانی پایتخت کمک کند.

شهردار تهران از رفع نقاط کور ترافیکی ورودی‌های پایتخت خبر داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در حاشیه بهره برداری از 3 پروژه شهری گفت: خوشحالیم که امروز یکی از پروژه‌های بسیار خوب در مناطق محروم به بهره‌برداری رسید، البته این پروژه بزرگ تنها متعلق به این منطقه نیست، بلکه همه مردمی که برای ورود و خروجشان از این مسیر تردد می‌کنند، می‌توانند از این پس به راحتی از این پل‌های غیرهمسطح بهره‌مند شوند.

    رفع نقاط کور ترافیکی ورودی تهران

    وی ادامه داد: پیش از این به دلیل ورود خودروها از جاده مخصوص شاهد ترافیک در این مسیر بودیم، با افتتاح این پل همه نقاط کور ترافیکی ورودی تهران تا حدودی رفع می‌شود.

    شهردار تهران  با بیان اینکه هزینه ساخت این پل‌های غیرهمسطح،  200 میلیارد تومان بوده، گفت: همزمان امروز رمپ راستگرد اتوبان چمران و نیایش نیز به بهره‌برداری رسید و از این پس افراد می‌توانند از نیایش به یادگار امام تردد کنند.

    قالیباف درباره طولانی شدن زمان این پروژه‌ها  گفت: برای اولین بار در این پروژه از طراحی سبک پل‌های صندوقچه‌ای استفاده شد که خوشبختانه شاهد پیشرفت خوبی بودیم اما موجب زمانبر شدن پروژه شد.

    یا قول نمی‌دهیم یا قول بدهیم آن را اجرا می‌کنیم

    وی با بیان اینکه احداث این پل‌های غیرهمسطح از نظر فنی سرآغاز و آغاز یک تحول بوده، در مورد باقی ماندن 55 پروژه نیمه تمام عمرانی شهرداری تهران گفت: ما به مردم قول دادیم و سر قولمان نیز هستیم و نمی‌توان بهانه آورد که اجرای پروژه انجام نشد و کما اینکه توقع این است که دولت کمک کند؛ اما برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است، یا ما قول نمی‌دهیم و یا قول می‌دهیم حتما آن را انجام می‌دهیم.

    شهردار تهران با اشاره به مشکل عدم حمایت دولت و همچنین مشکل تحریم‌ها، گفت: با این حال سعی داریم با سرعت زیاد این مشکل را حل کنیم و در کوتاهترین زمان، شاهد افتتاح باشیم.
     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو