فونیکسریمکسبهتام

تاکید مدیرکل استاندارد گلستان

ضرورت بازرسی فوری مخازن سوخت ۳۵۰۰خودرو دوگانه سوز عمومی گرگان

عصر خودرو- مدیر کل استاندارد استان گلستان خواستار بازرسی فوری مخازن سوخت ۳۵۰۰خودروی عمومی دوگانه سوز در شهرستان گرگان و بررسی وضعیت آنها از نظر استاندارد لازم و ایمنی شد.

ضرورت بازرسی فوری مخازن سوخت ۳۵۰۰خودرو دوگانه سوز عمومی گرگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

به گزاش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمود فرمانی در جمع اعضای کارگروه استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات استان گلستان اظهار داشت: وضعیت مخازن خودروهای دوگانه سوز از لحاظ استاندارد، نگران کننده است و باید با شتاب بیشتری نسبت به بررسی وضعیت این خودروها و معدوم کردن مخازن غیر استاندارد و غیرایمن اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: سال گذشته مخازن 650 خودرو ناوگان عمومی دوگانه سوز شامل تاکسی ون و تاکسی را با اعتبارات استاندارد مورد بازرسی قرار دادیم که از این تعداد، 11 خودرو در وضعیت بحرانی قرار داشت و خواستار معدوم شدن مخازن آن شدیم.

** تناسب نداشتن آرد مصرفی در نانوایی های گلستان با نان پخت شده
مدیرکل استاندارد گلستان گفت: نتایج بازرسی حدود 250 نانوایی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس نشان می دهد که 40درصد این واحدها، تناسب آرد مصرفی با نانی که به مردم عرضه می شود را رعایت نمی کنند.
به گفته وی؛ فقدان تناسب آرد و نان باعث هدررفت منابع شده و ارزش غذایی نان را کاهش می دهد.
در این جلسه مصوب شد مرکز بهداشت استان گلستان با چاپ بروشور یا بنرهایی و نصب آن در معرض دید مشتریان نانوایی ها، ضرورت استفاده از آرد متناسب در تهیه هر نان را از لحاظ ارزش غذایی و نیز سلامتی به مردم یادآور شود.
نماینده دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز خواستار شد که نانوایی ها برای عرضه نان سبوس دار از سبوس های خوراکی، دارای ارزش غذایی و پروانه ساخت استفاده نمایند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط