فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

کوچولوهای اسمارت در ایران

عصر خودرو - شنبه دوم بهمن ماه سیصد و بیست و نهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه خودرو امروز پلاس ماکت بازی به روی دکه خواهد رفت.

کوچولوهای اسمارت در ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "منعی برای واردات خودروهای کیا و هیوندای وجود ندارد" گفته های سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت در مصاحبه اختصاصی با خودرو امروزی ها است.

در رویدادهایی که در هفته پیش خبری شدند هم مروری بر "مجهز شدن اوتلندر تیپ 5 به آپشن های جدید"، "ورود خودرو 3 سیلندر جدید به بازار ایران"، "مذاکرات پسابرجام برای ورود 19 خودروساز به ایران" و "ادامه تولید میتسوبیشی لنسر" خواهیم داشت.
بررسی بازار انواع لوازم اسپرت خودرو را در "جراحی عجیب زیبایی خودرو چند؟" می خوانیم و در جهان خودرو با "کراس اوور بزرگ شورولت"، "پورشه 911 GTS 2018"، "هوندا اودیسه 2018" و "پرادو چینی" ملاقات می کنیم.
در گام بعدی به سراغ مطالعه بازار می رویم و با " جنگ بر سر رتبه دوم و سوم واردات 95 خودرو" به بررسی آمار واردات 9 ماهه نخست سال جاری می پردازیم و فرش قرمز هفته را هم پیش پای اسمارت Fortwo و Forfour می اندازیم و "دیگر نگران جای پارک نباشید" را می خوانیم.
گزارش کامل سومین نمایشگاه ایران رایدکس، کیا در صدر لیگ کیفیت خودروها در آمریکا، آشنایی با اولین خودرو تحقیقات مهندسی شورولت، دیگر مطالبی است که در ادامه صفحات شماره جدید هفته نامه خودرو امروز خواهید خواند.
"انتخاب های هوشمندانه" در صفحه ماشین سنگین به مرور 2 کامیون سازمانی وزارت راه و شهرسازی می پردازد و با " وقتی هاچ بک ها صندوقدار می شوند"به بررسی هاچ بک های بازار ایران مه نسخه سدانشان وارد بازار کشورمان نشده اند، می پردازیم.
در انتها نیز طبق روال پیشین با مسایل فنی و با مطالب "رژیم تقویتی همه جانبه" و "ستون فقرات" به ترتیب به بررسی "تقویت بخش های مختلف یک خودرو تیون شده" و "عیوب ناشی از آسیب دیدگی شاسی" می پردازیم.
در کنار جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز، ضمیمه خودرو امروز پلاس ماکت بازی نیز با مطالب "بچه غول نوپای اتوآرت"، "10 ماکت برتر سال از نگاه خودرو امروز"، "با موتورسیکلت های رادیو کنترلی آشنا شوید"، "جدیدترین قیمت انواع ماکت خودرو"، "جدیدترین قیمت خودروهای رادیوکنترلی" و مطالب خواندنی دیگر همراه خوانندگان خواهد بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو