فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

قهوه داغ آلمانی را تجربه کنید

عصر خودرو: جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه ۶۴ صفحه ای موتورسیکلت منتشر شد.

قهوه داغ آلمانی را تجربه کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شنبه 26 دی ماه در شماره 279 هفته نامه خودرو امروز اولین رانندگی با شاسی بلند جدید اوپل در ایران را تجربه کنید. عضو جدید بازار شاسی بلندهای ایران، موکای اوپل با شاسی مشترک محصولات جنرال موتورز و قیمت 157 میلیون و 630 هزار تومانی از سوی توان خودرو جی به علاقمندان عرضه شده است. اولین تجربه رانندگی با این خودرو را میتوانید در صفحه آزمایش رانندگی هفته نامه خودرو امروز مرور کنید.
    "11 مدل آئودی در ایران از 336 تا 625 میلیون تومان قیمت خوردند" جدیدترین شرایط اعلامی رامک خودرو برای فروش این محصولات را منتشر کرده است. علاقمندان به آشنایی با شرایط فروش این برند می توانند روایت هفته این شماره را مرور کنند.
    در کنار این تازه واردین خودروامروزی ها سری هم به اپتیما JF مدل 2016 زدند و معرفی اجمالی ای از این خودرو ارائه کردند .
    بازار این هفته به لوازم جانبی لوکس و آپشن های سفارسی 206 اختصاص یافته و ماکت های گران قیمت و جذاب موجود در بازار ایران هم در ماکت بازی معرفی شده اند.
    محمد جواد صفی یاری، مدیرعامل جهانرو، در این شماره پای گفت و گو با خودرو امروز نشسته است و به تشریح پروژه موتورسیکلت های برقی که به زعم وی یک کار ملی استف پرداخته است.
    در ادامه و در پارادوکس بلوک شرق کیا سورنتوی دست دوم را با هایما S7 صفر کیلومتر مقایسه کرده ایم و در ماسل کار هم این هفته پرونده جنجالی قاتل فراری را  بررسی کرده ایم.
    "مهمترین نکاتی که برای خرید رنو مگان دست دوم باید بدانید" ؛ "جدیدترین گزارش کیفیت تولید انواع خودرو در آذر ماه"و " خودروهایی که با تکیه بر موفقیت پدرانشان در ایران، بهترین گزینه های واردات هستند" از دیگر خواندنی های این شماره هستند.
    "3 روش تنفس قلب خودرو" و "طب دیزلی" هم در آخر به مسایل فنی خودرو پرداخته اند.
    در کنار شماره 279 هفته نامه ، این هفته شاهد انتشار هفتمین شماره از ضمیمه موتورسیکلت هم خواهیم بود. در این شماره از موتورسیکلت با نسل جدیددوکاتی XDIAVEL آشنا می شویم و " پرونده جامع بررسی ممنوعیت تولید موتورسیکلت های کاربراتوری" را ورق میزنیم. "مقایسه عملکرد موتورسیکلت های طرح ویو"؛ "خاطره نگاری از حضور براوو ایتالیایی در ایران" و" گشتی در بازار قطعات و انواع  آپشن موتورسیکلت ایران" به همراه دهها مطلب دیگر از خواندنی های این ویژه نامه هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط