فونیکسریمکسبهتام

آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو

محدودیت ترافیکی در پایتخت

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو در پایتخت خبر داد و گفت: عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

محدودیت ترافیکی در پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرگرد علی اصغر شریفی  با اعلام خبر وقوع آتش سوزی گسترده در ساختمان پلاسکو واقع در چهار راه استانبول پایتخت گفت: از دقایقی پیش شعله های آتش و دود غلیظ ناشی از آتش سوزی از یکی از طبقات این ساختمان اداری تجاری مشاهده شد که بلافاصله نیروهای امدادی اعم از ماموران پلیس راهور، اورژانس و نجات گران آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و عملیات امدادرسانی را آغاز کرده اند .

وی با اعلام اینکه به دلیل گستردگی شعله ها پلیس راهور در محدوده خیابان جمهوری، چهار راه استانبول و خیابان سعدی محدودیت ترافیکی خاص اعمال کرده است، افزود: محدودیت های اعمال شده برای تسهیل در تردد خودروهای امدادی و آتش نشانی است و بعد از مهار شعله های آتش برچیده خواهد شد . 

وی ادامه داد: در حال حاضر محدودیت تردد در مسیر غرب به شرق خیابان جمهوری و جنوب به شمال خیابان فردوسی  از سوی عوامل پلیس راهور در دست اجراست.

شریفی از رانندگان خواست برای تسهیل در تردد خودروهای امدادی با عوامل پلیس راهور نهایت همکاری را داشته باشند .

  شعله های آتش از دقایقی پیش به جان ساختمان اداری تجاری معروف در چهار راه استانبول افتاده و عملیات مهار شعله ها همچنان ادامه دارد، هنوز علت آتش سوزی و تلفات احتمالی آن مشخص نشده است .

بر اساس این گزارش ملکی سخنگوی سازمان آتش نیز در گفتگو با خبرنگارمهر  گفت :حریق ساختمان پلاسکو در ساعت 8:20 دقیقه اعلام شده است و در حال حاضر 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای آب پاش و تشک نجات در محل حادثه حاضر هستند .

وی افزود : هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیست اما به دلیل اینکه در محل حادثه تعداد زیادی کارگر برش کار و خیاط حضور دارند همه ایستگاه های اطراف محل حادثه در آماده باش کامل هستند .
عملیات مهار شعله های آتش و امداد رسانی در ساختمان پلاسکو همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو