فونیکسریمکسبهتام

در هشتمین کنفرانس و نمایشگاه انرژ های پاک مطرح شد:

ضرورت تشکیل اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین

عصر خودرو- رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران گفت: تشکیل اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین برای منسجم کردن فعالان این حوزه و دستیابی به اهداف این صنعت ضرورت دارد که در حال پیگیری است.

ضرورت تشکیل اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یدالله صادقی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران در هشتمین کنفرانس و نمایشگاه انرژی های پاک سوخت های جایگزین و صنایع وابسته که امروز سه شنبه در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد اظهار داشت: تشکیل اتحادیه کشوری فعالان سوخت های جایگزین و صنعت CNG برای دستیابی به اهداف شکل گیری این فعالیت ضرورت دارد.

    وی ادامه داد: اقدامات شکل گیری این اتحادیه در آخرین مرحله خود قرار دارد یعنی کاندیداهای این اتحادیه برای کمیته بررسی صلاحیت ارسال شده که بعد از این اتفاق انتخابات این اتحادیه برگزار خواهد شد.

    وی در خصوص اهداف شکل گیری این اتحادیه گفت: در حال حاضر فعالان سوخت های جایگزین به طور پراکنده و زیرنظر صنف های دیگر مشغول به فعالیت هستند، این مبحث موضوع نویی می باشد و هدفش اداره کردن و یا تشکیل یک صنف نیست جریانی است که اهداف مقدسی دارد، افزایش بهره وری، بهینه سازی مصرف، حذف سوخت های آلاینده جایگزینی سوخت های پاک از جمله اهداف تشکیل اتحادیه فعالان صنعت CNG می باشد.

    رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران تصریح کرد: البته نیاز به همگرایی، آموزش و تغییر رفتار تمام آحاد جامعه در سطح کشور یک ضرورت دارد که شکل گیری یک تشکل قوی همچون شکل گیری اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین می تواند در تبیین این موضوع مثمر ثمر باشد.

    صادقی تاکید کرد: اجرای چنین پروژه هایی که ارتباط تنگاتنگی با مردم و مصرف کننده دارد به وسیله یک نهاد دولتی امکان پذیر نیست بنابراین باید بخش خصوصی وارد عمل شود که البته قانون نیز اختیاراتی برای تحقق این موضوع به بخش خصوصی ارائه داده تا زیرنظر وزارت صنعت و معدن تجارت اشخاص دست به تشکیل اتحادیه کشوری برای تحقق این گونه اهداف بزنند، اختیارات لازم در این زمینه را قانون نظام صنفی به این اتحادیه واگذار می کند تا با نهادهای مختلف نظام در سطوح مختلف ارتباط داشته و علاوه بر اینکه به عنوان بازوی مشورت دهنده به آنها کمک می کنند می توانند در تحقق اجرای اهداف خود مواردی را از آنان مطالبه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو