فونیکسریمکسبهتام

فروش روزانه ۴۳۰ متر مکعب CNG در زنجان

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: هم‌اکنون روزانه ۴۳۰ متر مکعب CNG در استان به فروش می‌رسد.

فروش روزانه ۴۳۰ متر مکعب CNG در زنجان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، علی‌اصغر عباسی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: بخش قابل توجهی از توزیع فرآورده‌های نفتی در استان زنجان به حوزه حمل و نقل اختصاص می‌یابد، به طوری که این بخش سهم 50 درصدی را در مصرف فرآورده‌های نفتی در استان داراست.

    وی مصرف بنزین طی پنج ماه نخست سال جاری در استان زنجان را 135 میلیون لیتر برشمرد و تصریح کرد: این میزان 870 هزار لیتر در روز را شامل می‌شود.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان به رشد مصرف CNG در استان اشاره کرد و از مصرف 11 میلیون متر مکعبی آن در استان خبر داد.

    وی اضافه کرد: طی پنج ماه نخست سال جاری همچنین میزان مصرف نفت سفید در استان زنجان به 18 میلیون لیتر رسیده است.

    عباسی با بیان اینکه 58 درصد نقاط روستایی در استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، تصریح کرد: مصرف نفت گاز نیز در استان دو بخش را شامل می‌شود که در بخش غیر نیروگاهی طی پنج ماه نخست سال جاری، 159 میلیون لیتر نفت گاز در زنجان به مصرف رسیده است.     ‌

    وی از مصرف روزانه یک میلیون و 26 هزار لیتر نفت گاز طی سال جاری در استان زنجان خبر داد و افزود: در بخش نیروگاهی نیز در این مدت مصرف نفت گاز در استان به 33 میلیون لیتر رسیده است که روزانه 213 هزار لیتر را شامل می‌شود.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان همچنین مصرف نفت‌کوره طی پنج ماه نخست سال جاری در استان را 8 میلیون لیتر دانست و خاطرنشان کرد: این میزان روزانه 353 هزار لیتر را شامل می‌شود.

    وی اظهار کرد: طی اقدامی که اخیراً صورت گرفته است بسیاری از شهرک‌های صنعتی استان زنجان به گاز طبیعی وصل شدند که این امر موجب کاهش مصرف نفت‌کوره در استان شده و تا پایان نیمه نخست سال 95 مابقی واحدهای صنعتی نیز به گاز طبیعی وصل می‌شوند.

    عباسی از مصرف 31 میلیون لیتر نفت گاز طی سال 92 در بخش کشاورزی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این میزان روزانه 200 هزار لیتر را شامل می‌شود.

    وی ادامه داد: بخش صنعت استان نیز سهم 16 میلیون لیتری در مصرف نفت گاز را طی سال 92 داشته که این میزان در سال 89 به عنوان سال پایه 51 میلیون لیتر بوده است.

    مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به وجود 39 جایگاه CNG در استان اضافه کرد: از این تعداد 15 دستگاه مربوط به جایگاه‌های دومنظوره بوده و 24 واحد نیز جایگاه‌های تک‌منظوره را شامل می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد نازل‌های موجود در جایگاه‌های CNG استان زنجان به 230 مورد می‌رسد، ادامه داد: هم‌اکنون روزانه 430 متر مکعب CNG در استان به فروش می‌رسد.

    عباسی با بیان اینکه تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در استان زنجان در حد درجه یک و ممتاز هستند، گفت: جایگاه‌های استان در حال حاضر از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و زنجان رشد خوبی در زمینه ارتقای سطح جایگاه‌ها داشته است.  

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو