فونیکسریمکسبهتام

فرماندار شهرستان دماوند:

تلاش برای بازگشایی محور هراز ادامه دارد

عصر خودرو- فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به سقوط بهمن در محور هراز گفت: نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی این محور هستند و مسافران در راه مانده در مکان های پیش بینی شده، اسکان داده می شوند.

تلاش برای بازگشایی محور هراز ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، ناصر محمودی فرد  گفت: با توجه به بارش شب گذشته و صبح امروز شهرستان دماوند، از عصر پنجشنبه شاهد باد و کولاک در منطقه بودیم که این مهم موجب مشکلاتی در جاده ها و محورهای مواصلاتی شد.
    وی ادامه داد: با بارش برف و کولاک شاهد مسدود شدن محور هراز و افزایش بار ترافیکی در محور فیروزکوه شدیم که منجربه مسدود شدن این دو محورشد.
    محمودی فرد از رانندگان خواست تا از این دو محور به هیچ عنوان تردد نکنند.
    همچنین رضا طاهرخانی بخشدار رودهن با اشاره به تلاش نیروهای راهداری رودهن و استقرار عوامل امدادی در محور جهت ارائه خدمات رسانی به مسافران، اظهار کرد: با توجه به تلاش پلیس راه جهت تخلیه جاده از خودروها، رانندگان به هیچ عنوان وارد این جاده نشوند.
    بخشدار رودهن ادامه داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته در ستاد بحران بخش رودهن چند مدرسه در رودهن و آبعلی آماده اسکان مسافران در راه مانده است و تمامی عوامل ستاد بحران در حال خدمات رسانی در این خصوص هستند ولی شهروندان نیز نکات ایمنی را رعایت کنند.
    جعفر نور محمدی، مسئول ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند نیز اعلام کرد: هم اکنون با تلاش نیروهای امدادی محور هراز از تونل امامزاده هاشم تا مبارک آباد از خودرو تخلیه شده و در حال حاضر در حال خدمت رسانی به مسافران از محور کلاهک به تهران هستیم.
    وی ادامه داد: فعلا آماری از کمک رسانی به مسافران در دست نیست.
    بارش برف در شهرستان دماوند در شب گذشته و صبح امروز و وزش باد و کولاک در چند ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه موجب سقوط بهمن در محور هراز و افزایش بار ترافیک در محور فیروزکوه شده است.
    با توجه به بارش شدید برف و کولاک عصر امروز در شهرستان دماوند و همچنین سقوط بهمن در جاده هراز وحوزه استحفاظی رودهن در محدوده مبارک آباد تا امامزاده هاشم(ع)، این محور مسدود شد که عوامل امدادی و خدماتی در حال امداد رسانی به مسافران هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو