فونیکسریمکسبهتام

توصیه سازمان راهداری؛

مردم پیش از سفر از وضعیت راه ها اطلاع یابند

عصر خودرو- سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مردم خواست تا پیش از انجام سفرهای ضروری، ضمن برنامه ریزی خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و از آخرین وضع راه ها مطلع شوند.

مردم پیش از سفر از وضعیت راه ها اطلاع یابند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، این سازمان روز جمعه در اطلاعیه ای آخرین وضعیت امدادرسانی به هموطنان گرفتار در راه ها را تشریح کرد.

    دراین اطلاعیه آمده است: در پی بارش های اخیر و نزولات و شرایط ویژه جوی در برخی از استانها به ویژه در مناطق سردسیر و جاده های کوهستانی و بالاخص محورهای شمالی کشور تمامی نیروهای امدادی و خدماتی حاضردر محورهای مواصلاتی از جمله نیرو های تلاشگر و زحمتکش راهدار که از 15 آذر در این مناطق مستقر شده اند، در صحنه حاضر بوده و مشغول خدمت رسانی به مسافران و استفاده کنندگان از راهها هستند.

    شرایط حاکم و دمای بسیار پایین، مه گرفتگی و کولاک کم سابقه در روز و شب گذشته (پنجشنبه 14 بهمن ماه) در برخی از محورها و مناطق به حدی بود که تردد را برای تمامی وسایل نقلیه دشوار و کُند کرده بود و بنابراین پلیس راه کشور با هماهنگی های لازم نسبت به انسداد این مسیرها اقدام کرد و تلاش برای خروج خودروها و مسافران در مسیر انجام می شود.

    متاسفانه تعدادی از خودروها بدون داشتن تجهیزات و امکانات لازم زمستانی مبادرت به سفر کرده بودند که این کار، کار امدادرسانی نیروهای امدادی را دشوارتر کرد.

    سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: مسوولان ذیربط در تمام این ایام در کنار تلاشگران زحمتکش اعم از راهداران، نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و سایر سازمان های خدماتی حضور دارند و با انجام هماهنگی های لازم، همه امور را تحت کنترل دارند.

    این سازمان یادآور شد که در روزهای گذشته تمام عوامل جاده ای به طور شبانه روز با امکانات لازم در خدمت کاربران جاده ای بودند و حتی تعدادی از امدادگران از جمله راهدار زحمتکش استان لرستان در حین خدمت رسانی مصدوم و هم اینک در بیمارستان بستری هستند.

    سازمان راهداری با قدردانی از رسانه ها برای اطلاع رسانی درست از شرایط پیش آمده، از هموطنان خواست به هیچ عنوان به مطالب غیر واقع منتشره در برخی از شبکه ها و فضاهای مجازی توجه نکنند.

    این سازمان همچنین از کسانی که قصد سفر دارند، درخواست کرد قبل از سفر با شماره تلفن 141 از آخرین وضع راهها مطلع شوند و با تجهیزات و امکانات مناسب و اطمینان کامل از لحاظ فنی خودرو در اختیار، سفر کنند و در صورت امکان با ناوگان حمل و نقل عمومی به سفر بروند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو