فونیکسریمکسبهتام

ایرتویا شرایط فروش نقدی و اعتباری RAV۴ را اعلام کرد

بهترین شرایط خرید شاسی‌بلند محبوب تویوتا آغاز شد

عصر خودرو- ایرتویا، نماینده تویوتا ژاپن در ایران به دنبال استقبال گسترده علاقه‌مندان از تویوتا RAV۴، شرایط جدید فروش نقدی و اعتباری این خودرو را با تحویل فوری اعلام کرد. در شرایط جدید ایرتویا، پیش‌پرداخت RAV۴ در خرید اعتباری کاهش پیدا کرده است ضمن آنکه شرایط تحویل خودروها به‌گونه‌ای است که می‌توانید پیش از آغاز سال جدید، شاسی‌بلند جدید خود را در اختیار بگیرید.

بهترین شرایط خرید شاسی‌بلند محبوب تویوتا آغاز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بازار خودرو‌های شاسی‌بلند وارداتی این روزها علاقه‌مندان زیادی دارد و به همین دلیل تقریبا تمام شرکت‌های حاضر در این بازار تلاش می‌کنند با عرضه مدلی در این بخش، وارد رقابت با سایرین برای کسب سهم بیشتری از بازار شوند. در این میان تویوتا با مدل محبوب RAV4 وارد میدان رقابت شده است، شاسی‌بلندی که به‌ویژه پس از فیس‌لیفت خود، چهره‌ای زیباتر نیز به خود گرفته است و در کنار این چهره جذاب به دلیل توانایی فنی مناسب و البته کیفیت بالا و دوام محصولات تویوتا، یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار در رده شاسی‌بلند ها است.

    نسل جدید تویوتا RAV4 از زمان عرضه به بازار همواره توانسته در میان شاسی‌بلند‌های موفق بازار جای گیرد و با فیس‌لیفیتی که سال گذشته شاهد بود، اکنون زیباتر از قبل و البته با آپشن‌های بیشتر، یکی از گزینه‌های محبوب خریداران بازار شاسی‌بلند‌ها در کشور است. این خودرو از یک‌سو به دلیل نشان تویوتا بر پیشانی خود، خودروی محبوبی است و از سوی دیگر به دلیل توانایی‌های جاده‌ای و خارج جاده‌ای خود موردپسند علاقه‌مندان خودروهای شاسی‌بلند است.
    ایرتویا با آگاهی از این موضوع در شرایط جدید فروش خود تمرکز ویژه‌ای بر RAV4 داشته و به نظر می‌رسد قصد دارد سهم این خودرو در بازار شاسی‌بلندها و کراس‌اوور‌های کشور را افزایش دهد تا جایی که هم‌اکنون می‌توان این خودرو را با شرایط متنوع اقساطی و البته به‌صورت تحویل فوری خریداری کرد و مهم‌تر اینکه تمامی خودروها با مدل 2017 به خریداران تحویل می‌شوند.
    در شرایط جدید ایرتویا، RAV4 با سه تیپ مختلف عرضه می‌شود که البته تفاوت این سه تیپ در جزییات آپشن‌ها است و از نظر فنی و آپشن‌های پایه تفاوتی ندارند.
    بر اساس اعلام ایرتویا، تویوتا RAV4 در تیپ T2-G، با قیمت 233 میلیون تومان عرضه می‌شود که این مبلغ شامل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره‌گذاری و فیش عوارض 10درصد است و خریداران نیاز به پرداخت مبلغی برای این موارد ندارند. برای این خودرو شرایط اعتباری متنوعی در نظر گرفته شده است که خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت 124.7 تا 160.7 میلیون تومانی، خودرو را به‌صورت فوری دریافت کنند و اقساط خودرو را بسته به میزان پیش‌پرداخت طی یک تا دو سال بپردازند.
    برای خرید RAV4 تیپ T3-V در روش نقدی باید مبلغ 255 میلیون تومان بپردازید که در روش‌های خرید اعتباری میزان پیش‌پرداخت از 131.7 تا 170.7 میلیون تومان متغیر است و بازپرداخت هم طی یک تا دو سال بسته به میزان پیش‌پرداخت انجام خواهد شد.
    درنهایت ایرتویا تیپ T3-E را نیز عرضه می‌کند که در حال حاضر بالاترین سطح آپشن‌ها را در RAV4 دارد و برای خرید نقدی آن باید 258 میلیون تومان بپردازید ضمن آنکه شرایط فروش اعتباری این تیپ نیز فراهم است و با پیش‌پرداخت 134.7 تا 173.7 میلیون تومان و بازپرداخت یک سال دوساله می‌توانید این تیپ را نیز به‌صورت تحویل فوری در اختیار بگیرید.
    تمامی خودروهای عرضه شده از سوی ایرتویا 5 سال یا 1500 هزار کیلومتر گارانتی این شرکت را دارند و خدمات آن‌ها 44 مرکز خدمات پس از فروش با استانداردهای تویوتا ژاپن انجام می‌شود ضمن آنکه هزینه بیمه شخص ثالث یکساله کلیه خودروها به عهده شرکت است.
    تویوتا RAV4 را بیشتر بشناسید
    در مدل‌های فول آپشن RAV4 امکانات جذابی از سوی ایرتویا عرضه می‌شود که از آن جمله می‌توان به مانیتور برای سرنشینان عقب و درب صندوق برقی هوشمند اشاره کرد. به‌علاوه تیپ فول RAV4 امکانات دیگری همچون تنظیم چندحالته و برقی صندلی راننده، تودوزی چرم، آینه الکتروکرومیک، سیستم صوتی با قابلیت پخشAM/FM/CD/USB/AUX/DVD ، نویگیشن، بلوتوث، صفحه نمایشگر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو، سیستم تنظیم اتوماتیک نور چراغ‌های جلو (Auto leveling)، آینه‌های بغل تاشو برقی، سانروف و ... را نیز ارائه می‌کند.
    تویوتا RAV4 از موتوری با حجم 2.5 لیتر و قدرت 177 اسب بخار بهره می‌برد که توان آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک (تیپ ترونیک) 6 سرعته به هر دو محور می‌رسد ضمن آنکه راننده می‌توان وضعیت انتقال نیرو را به دلخواه خود تنظیم کند. این خودرو در تمامی مدل‌ها از سطح آپشن‌های ایمنی و رفاهی مناسبی برخوردار است که از آن جمله می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل(ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی ترمز(BAS)، سیستم کنترل پایداری خودرو (VSC)، سیستم کنترل لغزش خودرو بر روی سطوح لغزنده (TRC)و سری کامل ایربگ‌ها در بخش ایمنی اشاره کرد ضمن آنکه امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم‌های کنترل سرعت در سراشیبی و سربالایی، امکان انتخاب نحوه رانندگی بین سه حالت اسپرت، اقتصادی و نرمال، سیستم ورود بدون کلید، سنسور‌های جلو و عقب و دوربین کمکی پارک و ... از دیگر امکانات این خودرو است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط جدید فروش خودروهای تویوتا می‌توانید اینجا را ببینید.
    برای کسب اطلاعات در زمینه تویوتا RAV4 اینجا را ببینید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو