فونیکسریمکسبهتام

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران را تشریح کرد.

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سردار محمدرضا مهماندار گفت: امسال هم مثل هر سال راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد و به همین خاطر هماهنگی های لازم در حوزه های مرتبط با حمل و نقل شهر تهران انجام شده است.

    وی با بیان اینکه پلیس با آمادگی کامل تمهیدات لازم را برای راهپیمایان فراهم می کند ، گفت: در همین راستا برای هماهنگی عمیق تر و بهتر جلسه ای را هم روز
    سه شنبه با عنوان جلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک ویژه برگزاری مراسم ٢٢ بهمن تشکیل دادیم که تمامی دستگاه های مرتبط هم در آن حضورداشتند. در این جلسه ارگانهای مختلف با تعیین وظایف سازمانی‌شان همراه با پلیس در تسهیل عبور و مرور شهروندان تهرانی فعال خواهند بود .

    مهماندار افزود: ما در این روز حداقل محدودیت‌ها را اعمال خواهیم کرد و سعی خواهیم داشت که این حداقل محدودیت‌ها با حداکثر تسهیلات به نحوی باشد که شهروندان بتوانند با انواع وسیله نقلیه تا نزدیک‌ترین معابر منتهی به مسیرهای راهپیمایی حضور بهم رسانند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این محدودیت ها شامل تمامی معابر اصلی و فرعی منتهی به خیابان آزادی و خیابان انقلاب است و سعی می شود که از نزدیک‌ترین تقاطع هایی که منتهی به این خیابان و میدان آزادی هستند اعمال محدودیت داشته باشیم.

    به گفته وی، برای معابر حساس از جمله مسیر فرودگاه مهرآباد که خدمات خاص به شهروندان دارند تدابیر ویژه داریم. ما مسیرهای جایگزین را برای دسترسی مسافرین به فرودگاه مهرآباد پیش بینی کرده ایم با این توضیح که مسافران می توانند از بزرگراه‌های شهید همت و شهید حکیم استفاده کنند و در انتها وارد بزرگراه شهید ستاری شده و به سمت جنوب وارد جاده مخصوص شوند و در ادامه به فرودگاه دسترسی پیدا کنند.

    رییس پلیس راهور تهران بزرگ اضافه‌ کرد: کسانی که بلیط هواپیما دارند لطفا بلیط خود را همراه داشته باشند تا همکاران ما در تسریع تردد آنها همکاری لازم را داشته باشند. برای بازگشت از فرودگاه هم مسافران می توانند از مسیر خیابان معراج وارد خیابان آزادی شوند و از رینگ بیرونی میدان آزادی وارد بزرگراه آیت اله سعیدی شده و به سایر مسیرها دسترسی داشته باشند.

    مهماندار در خصوص نحوه تردد موتورسیکلت سواران تهرانی نیز گفت: خواهشمند است که موتورسواران هم برای اینکه ایمنی راهپیمایی کنندگان به خطر نیفتد وارد مسیر راهپیمایی نشوند و از این طریق اعلام می کنیم که همکاران ما از ورود موتورسیکلت سواران در معابر مشخص شده راهپیمایی جلوگیری خواهند کرد.

    رئیس پلیس راهور تهران افزود: مقرر شده است دوستان در شهرداری تهران ،در معابر منتهی به معابر اصلی، برای پارک موتورسیکلت ها پیش بیینی لازم را داشته باشند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : محدودیت های ترافیکی و تردد به مناسبت 22 بهمن از ساعت 11 شب پنج شنبه 21 بهمن آغاز می شود و این محدودیت ابتدا شامل رینگ داخلی میدان آزادی خواهد بود که خودروها اجازه تردد در این محدوده را نخواهند داشت.

    مهماندار با بیان اینکه این محدودیت های ترددی در محدوده میدان آزادی با تعطیلی ترمینال مسافربری غرب از ساعت 11 شب پنج شنبه آغاز می شود، گفت: در ادامه از ساعت 6 صبح جمعه 22 بهمن محدودیت ها در تمام مسیرهای اعلام شده اعمال می شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

    وی به افرادی که با خودروی شخصی، خود را به مراسم 22 بهمن می‌رسانند توصیه کرد به دلیل محدودیت هایی ترافیکی و برای تهسیل در شرکت راهپیمایی به جای خودروی شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، مترو و تاکسی استفاده کنند .

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی به گونه ای است که اگرکسی با خودروی شخصی هم وارد محدوده شود می تواند در نزدیکترین فاصله به مسیر راهپیمایی بپیوندد.

    مهماندار درباره برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران بعد از مراسم یوم الله 22 بهمن و محدودیت های ترافیکی این مراسم گفت: همانند گذشته که نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شد محدودیت های ترافیکی همانند قبل خواهد بود.

    مهماندار محدودیت های تردد و توقف در روز ٢٢ بهمن را بشرح زیر اعلام کرد:

    1_طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان انقلاب ، در ادامه افزایش به سمت خیابان انقلاب اسلامی از میدان انقلاب تا میدان فردوسی و گسترش محدوده به سمت میدان امام حسین ( در صورت نیاز و با نظر فرماندهان ) و همچنین طول جاده مخصوص کرج از دوربرگردان تامین اجتماعی (بعد از پل ستاری) تا میدان آزادی.
    2- طول بزرگراه محمد علی جناح از فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی
    3- طول بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی
    4- در کلیه رمپ و لوپ‌های تقاطع های بزرگراه شیخ فضل اله – بزرگراه محمد علی جناح به سمت جنوب.
    5-بزرگراه نواب جنوب به شمال از میدان جمهوری تا خیابان آزادی و خیابان توحید در مسیر شمال به جنوب از میدان توحید تا خیابان آزادی به هنگام افزایش تردد راهپیمایی کنندگان.
    6- بزرگراه یادگار امام از خیابان تیموری تا دوربرگردان ضلع جنوبی به سمت خیابان آزادی
    7- خیابان حبیب الهی و خیابان اکبری و بلوار برادران شهید عزیزی از آخرین تقاطع به جنوب تا خیابان آزادی
    8- خیابان برادران شهید رحمانی از میدان رحمانی تا جاده مخصوص کرج
    9- خیابان کارگر در حد فاصل خیابان جمهوری تا بلوار کشاورز
    10- طول خیابان فردوسی در حد فاصل خیابان‌های جمهوری تا سمیه
    11- طول خیابان ولیعصر در حد فاصل خیابان جمهوری تا طالقانی
    12- مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع شمال شامل: خیابان دکتر قریب شمالی ، خیابان اسکندری شمالی از خیابان فرصت شیرازی به سمت خیابان آزادی ، خیابان رودکی شمالی و خیابان خوش شمالی از خیابان نیایش تا آزادی
    13- مسیرهای عمود بر خیابان آزادی در ضلع جنوبی شامل خیابان‌های جمالزاده ، نوفلاح ،  زارع و اوستا و ساسان به سمت خیابان آزادی – خیابان اسکندری جنوبی – خیابان رودکی جنوبی و خوش جنوبی از کلهر به سمت شمال تا خیابان آزادی ، جیحون از بهنود به سمت شمال تا خیابان آزادی
    14- مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع شمالی شامل: خیابان استاد نجات الهی و خیابان حافظ از سمیه به سمت جنوب ، خیابان فلسطین ، وصال شیرازی و خیابان قدس از طالقانی به سمت جنوب و خیابان 16 آذر از بلوار کشاورز و پورسینا
    15- مسیرهای عمود بر خیابان انقلاب در ضلع جنوبی شامل: خیابان خارک از استاد شهریار ، خیابان ابوریحان ، خیابان رازی ، خیابان دانشگاه ، خیابان 12 فروردین – خیابان منیری جاوید از دکتر لبافی نژاد به سمت شمال تا خیابان انقلاب.


    رییس پلیس راهور تهران ممنوعیت‌های توقف را نیز به شرح زیر اعلام کرد:

    1- طول بزرگراه جناح از میدان آزادی تا فلکه دوم صادقیه در هر دو مسیر
    2- طول جاده مخصوص از میدان آزادی تا پل اکباتان در هر دو مسیر
    3- طول بزرگراه آیت اله سعیدی از میدان آزادی تا میدان فتح در هر دو مسیر
    4- طول خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان فردوسی و در ادامه تا میدان امام حسین (ع) در هر دو مسیر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو