فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین با زنجیر چرخ امکان پذیر است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر به جز محور قزوین به زنجان که مسدود است تردد در سایر محورها از جمله قزوین به رشت و قزوین به کرج با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین با زنجیر چرخ امکان پذیر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ بیگلری که عصر دوشنبه برای بازدید از محور قزوین به زنجان به همراه استاندار در محورهای برفگیر استان حضور یافته بود اظهارداشت: محور آزاد راه قزوین به زنجان از صبح امروز مسدود شده و تردد فقط در مسیر جاده قدیم قزوین به زنجان با زنجیر چرخ به کندی صورت می گیرد.

    وی افزود: در محور آزاد راه قزوین به رشت و قزوین به کرج هم به دلیل بارش برف و یخبندان سطح جاده ها تردد خودروها با زنجیر چرخ ممکن است.

    بیگلری بیان کرد: در حال حاضر در همه محورهای مواصلاتی استان بارش برف ادامه دارد و در محور کوهین در مسیر قزوین به رشت و کهک در محور قزوین به تاکستان شاهد کولاک شدید هستیم.

    هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان هم گفت: امروز با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر بیش از 5 هزار نفر از مسافران در راه مانده خدمت رسانی شدند.

    وی اضافه کرد: با کمک نیروهای امدادی هلال احمر بیش از دو هزار دستگاه خودرو از برف رها شدند.

    هواشناسی: بارش ها تا ظهر سه شنبه ادامه دارد

    فلاح کارشناس هواشناسی استان قزوین هم گفت: بارش ها تا ظهر روز سه شنبه ادامه خواهد یافت و بارش ها در گردنه های استان توام با کولاک است.

    وی بیان کرد: از اوایل وقت روز سه شنبه میزان بارشها کمتر خواهد شد.

    فلاح تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شهر کوهین با 7 درجه زیر صفر سردترین و معلم کلایه با 3 درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

    فریدون همتی استاندار قزوین عصر دوشنبه به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از محورهای قزوین به رشت، قزوین به زنجان و راهدارخانه کوهین بازدید کرد و از تلاش راهداران و ماموران پلیس راه و هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو