فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۶۹)

پرونیکس و هر آنچه برای تجهیز کردن خودرویتان می‌خواهید

عصر خودرو- در نمایشگاه خودرو تهران، در سالن‌های کناری و به دور از هیاهو نمایشگاه و رونمایی‌های پیاپی، یک سالن به قطعات و تجهیزات خودرو اختصاص داده شده است که برند‌های گوناگونی در شاخه‌های فعالیتی متنوع در آن حضور دارند.

پرونیکس و هر آنچه برای تجهیز کردن خودرویتان می‌خواهید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این راستا به سراغ غرفه پرونیکس، یکی از غرفه‌های پربازدید این سالن رفتیم تا با صحبت با مسئولین غرفه پیرامون تنوع محصولاتشان، گفت و گویی در زمینه وضعیت نمایشگاه خودرو تهران داشته باشیم. در این راستا با آقای مرتضی لقاپور، یکی از مسئولین غرفه این برند در نمایشگاه گفتگو کردیم.
    • در ابتدا در مورد شرکت پرونیکس و زمینه فعالیتش توضیح دهید.
    شرکت پرونیکس بیش از 12 سال است که به‌صورت تخصص در زمینه ساخت و توزیع انواع اکسسوری‌ها و به‌صورت ویژه سیستم‌های مالتی‌مدیا فعالیت می‌کند و اکسسوری‌های متفاوتی از قبیل سیستم‌های صوتی و تصویری، سیستم‌های مسیریاب، کروز کنترل، سیستم استارت Keyless، آینه‌های فتوکرومیک، سنسورهای دنده‌عقب، چراغ‌های زنون، دزدگیر، شیشه دودی و حتی کفی‌های زیرپایی و صندوق‌عقب اتومبیل و محفظه‌های خنک‌سازی داخل خودرو را عرضه می‌کند.
    • تنوع محصول و همچنین میزان تطبیق‌پذیری انواع محصولاتان با برندهای مختلف چگونه است؟
    در مورد سیستم‌های مالتی‌مدیا باید بگویم که محصولات ما به‌صورت اختصاصی علاوه بر برندهای داخلی مانند ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو، برای بسیاری از برندهای مطرح جهآن‌همچون ب ام و، بنز، کیا، هیوندای و لکسس و همچنین برای اکثر برندهای چینی مانند چری و جیلی و لیفان موجود است و برای هر خودرو به نسبت ساختار داخل پنل ضبط و محل قرارگیری آن و همچنین از نظر دارا بودن سیستم‌های جانبی دیگر مانند تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان وجود دارد و به‌راحتی با تمامی کنترلرهای استاندارد خودرو سینک می‌شود. همچنین برای پراید و تیبا صادراتی هم از محصولات ما برای سیستم مالتی‌مدیاشان استفاده می‌شود. تمامی سیستم‌های مالتی مدیا شرکت دارای سیستم عامل‌های اندروید یا ویندوز است و بنابراین با تمامی نرم افزارهای رایج مطابقت دارد. علاوه بر این، تمام دستگاه‌ها به سیستم رهیاب مجهز است و نقشه هایشان هر شش ماه به‌صورت رایگان آپدیت می‌شود و برای آپدیت کردنشآن‌هم کافی است تا مشتریان به سایت رسمی ما به نشانی Poromix.ir مراجعه کنند و با مطالعه دستورالعمل فارسی موجود در سایت بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌ها سیستم خود را به‌روز کنند.
    • از نمایندگی‌هایتان صحبت کردید. چه تعداد نمایندگی در سراسر کشور دارید؟ این نمایندگی‌ها چه امکاناتی را ارائه می‌دهند و آیا خدمات پس از فروش دارند یا خیر؟
    در سراسر کشو ما 186 نمایندگی رسمی داریم که به‌صورت مستقیم فروش محصول دارند. حدود 50 درصد از فروش محصولات ما به‌صورت مستقیم است و 50 درصد دیگر هم به‌صورت شرکتی برای خودروسازان استفاده می‌شود، در این راستا لازم است بگویم که از ابتدا سال 96 بالغ بر هفت هزار تندر نود که راهی بازار می‌شوند به سیستم مالتی مدیا مجهز هستند که صد در صد آن‌ها را ما تامین می‌کنیم. در مورد گارانتی محصولات هم باید بگویم که تمامی محصولات ما با 24 ماه گارانتی فروخته می‌شود که البته این گارانتی درواقع همان مفهوم وارانتی را می‌دهد زیرا تمامی قطعات تعویضی هستند و در صورت بروز مشکل قطعات مورد نیاز بدون قید و شرط تعویض می‌شوند.
    • در مورد محصولات دیگر بگویید و اینکه از کدام محصول استقبال بیشتری می‌شود؟
    در بین محصولات، کروز کنترل را می‌توان محبوب‌ترین آپشن سفارشی دانست که البته فقط برای برخی خودروها نصب می‌شود. ما این محصول را هم همانند محصولات دیگر، هم به‌صورت شرکتی و هم به‌صورت آزاد به فروش می‌رسانیم. به‌عنوان مثال برای خودرو سراتو سایپا ما به‌صورت شرکتی این آپشن را تامین می‌کنیم ولی به‌صورت آزاد فقط می‌توان روی برخی خودروها که در سیستم ECU آن‌ها کروز تعریف شده است نصب کرد زیرا اگر روی سیستم کامپیوتر خودرو این آپشن تعریف نشده باشد، نصب کردن آن‌هم دشوار است و هم می‌تواند به کامپیوتر و برق خودرو آسیب وارد کند. بعد از کروز کنترل می‌توان به آپشن‌های دیگری همچون یخچال‌های داخل خودرو اشاره کرد که با برق فندک کار می‌کنند و بسیار هم پرطرفدار هستند. هچنین استارت بدون کلید و دوربین دید عقب و لامپ‌های زنون هم از محبوبیت بالایی در بین محصولات برخوردارند.  در مورد زنون‌ها گفتن این نکته خالی از لطف نیست که نصب این لامپ‌ها بر اساس قوانین حال حاضر راهنمایی و رانندگی کاملا مجاز هستند زیرا ولتاژ این محصولات در بازه مجاز است و همچنین نورهایشان آزاردهنده نیست و بنابراین مشتریان می‌توان با خیال راحت این محصولات را خریداری کنند.
    • در آخر، وضعیت این نمایشگاه را چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا برای خرید در نمایشگاه تخفیفی در نظر گرفته‌اید؟
    وضعیت نمایشگاه به نسبت خوب است ولی به دلیل اینکه محل این غرفه‌ها از محل سالن اصلی نمایشگاه کمی دور است، خیلی‌ها بعد از دیدن خودروها دیگر به این سمت سر نمی‌زنند و اینجا به نسبت سالن اصلی خلوت‌تر است البته غرفه ما به دلیل داشتن جذابیت برای تمامی اقشار جامعه تقریبا یکی از پربازدیدترین غرفه‌های نمایشگاه امسال محسوب می‌شود. فروش محصولات در نمایشگاه هم روند راضی کننده‌ای را طی می‌کند زیرا برای خرید در نمایشگاه تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو