فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۸۹)

مردم به دنبال تغییر و تحول جدی در صنعت خودرو هستند

عصر خودرو- مدیر بازاریابی چری در ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه خودرو بعد از ۱۲ سال در تهران برگزار شد و با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده است گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای شرکت‌ها به‌خصوص برای مدیران در بخش بازاریابی و خدمات فراهم آورد تا رودررو با مردم صحبت کنند و ایده‌های جدید بگیرند و با خواسته‌ها و نیازهای مشتریان آشنا شوند و درمجموع نشان داد مردم ایران‌خودرو دوست هستند و این پیامی دارد که نشان می‌دهد مردم به دنبال تغییر و تحول جدی در صنعت خودرو هستند.

مردم به دنبال تغییر و تحول جدی در صنعت خودرو هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بابک صدرایی با اشاره به اینکه استقبال از محصولات شرکت مدیران خودرو مخصوصاً در بخش برند با محصولات چری و تیگو 7 بسیار عالی بود تصریح کرد: استقبال مردم نشان داد که  محصولات ما روزبه‌روز بهتر می‌شوند و مطابق با خواست و نیاز مشتریان پیش می‌روند.
    او همچنین بابیان اینکه در کل استقبال از این نمایشگاه قابل حدس بود زیرا که پس از 12 سال یک نمایشگاه خودرویی برگزار می‌شود و تمام بزرگان خودرویی در تهران میزبان بودند اظهار کرد: این نمایشگاه موجب شد پس از 12 سال به‌صورت یکجا تمام برندها گرد هم جمع شوند و  مردم نیز خودروهای روزی دنیا را از نزدیک لمس کنند.
    مدیر بازاریابی چری  ادامه داد: در خصوص محصولات جدید خودمان تحقیقات صورت گرفته از استقبال مردم خبر می‌داد اما واقعاً وقتی با چشم این استقبال را دیدیم ما هم شگفت‌زده شدیم.
    صدرایی همچنین با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ما تیگو 7 ، تیگو 5، X22، X33 و پیغام اصلی ما در این نمایشگاه این بود که مدیران خودرو با دو برند چری و ام وی ام  با طعم شاسی‌بلند ظاهر می‌شود افزود: ما بر اساس خواسته و نیاز مشتریان ایرانی خودروهای شاسی‌بلندی را در اختیارشان قرار می‌دهیم که امیدواریم مورد استقبال قرار گیرد.
    او در انتها نیز به اشاره به اینکه در این نمایشگاه همان شرایط ویژه فروش دهه فجر برای خریداران در نظر گرفته‌شده است گفت: سال آینده هم محصولات جدیدی را بر طبق خواست و نیاز بازار عرضه خواهیم کرد و خود را برای رقابت در بازار رقابتی آماده کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری از مشتریان را به سمت خودمان جذب کنیم و البته با محصولات متنوعی که در سگمنت های مختلف داریم قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.
    به گفته او هر دو برند ام وی ام و چری به دلیل تنوع محصولات و در برگرفتن طیف‌های مختلف اجتماعی در میان مشتریان مورد استقبال خوبی قرارگرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو