فونیکسریمکسبهتام

شهروندان در صورت شناسایی به پلیس مراجعه کنند

دستگیری دو سارق مترو و BRT+عکس

عصر خودرو- پلیس دو پسر جوانی که مبادرت به سرقت و جیب بری در مترو و اتوبوس می کردند شناسایی و دستگیر کرد.

دستگیری دو سارق مترو و BRT+عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در ادامه طرح کنترل مجرمین سابقه دار، تیم مبارزه با جیب بری پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کرد که یکی از مجرمین سابقه دار این پایگاه بنام امید . ش(22 ساله) که آخرین بار در مورخه  9 دی سال 94 دستگیر و روانه زندان شده، پس از آزادی از زندان مجدا جرائم خود را از سر گرفته است.

    همزمان با آغاز اقدامات پلیسی جهت شناسایی آخرین مخفیگاه امید . ش، دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه های مترو و BRT  مناطق مرکزی شهر تهران از سوی بازپرسی شعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران به پایگاه سوم پلیس ارجاع شد که در تعدادی از پرونده ها، شکات پرونده پس از مشاهده تصویر امید . ش بلافاصله او را به عنوان یکی از افراد حاضر در محل سرقت مورد شناسایی قرار دادند.

    در ادامه رسیدگی به این پرونده و ضمن هماهنگی به عمل آمده با پلیس مترو، تصویر امید . ش در اختیار مأمورین پلیس مستقر در ایستگاه های مترو مناطق مرکزی شهر تهران قرار گرفت، در ساعت 12:30 مورخه 13 بهمن امسال، مأمورین ایستگاه مترو با شناسایی امید . ش، وی را به همراه فرد دیگری بنام مهدی . و (19 ساله) دستگیر و در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.

    متهمین (دو بچه محل) پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی، به تشکیل گروه دو نفره سرقت به شیوه جیب بری و دهها فقره سرقت در ایستگاه های مترو و BRT اعتراف کرده و عنوان داشتند که عمده سرقت های خود را در ساعت های شلوغی به ویژه در ساعت های اولیه صبح انجام داده اند.

    سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهمین پرونده در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دهها فقره سرقت اعتراف داشتند که در ادامه رسیدگی به پرونده جرائم ارتکابی آنها، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر آنها از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 6 تهران صادر شد، لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو