فونیکسریمکسبهتام

برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک ۱۱ اسفند در تهران

عصر خودرو- معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در آستانه برگزاری «شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» گفت: همزمان با برگزاری این کنفرانس بین المللی، دومین نشست کمیته حمل و نقل شهرهای آسیایی نیز به میزبانی تهران برگزار می شود.

برگزاری شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک ۱۱ اسفند در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مازیار حسینی افزود: به این منظور از 94 شهر عضو کمیته شهرهای آسیایی و همچنین کلان شهرهای مهم آسیا نظیر توکیو، دهلی نو، بمبئی، کوآلالامپور، جاکارتا، سنگاپور، هانوی، هایکو، مانیل و کراچی، دعوت به عمل آمده تا به منظور انتقال آخرین تجارب و دست آوردهای خود در زمینه ارتقاء و بهبود حمل و نقل شهری در این کنفرانس بین المللی حضور به هم رسانند.

    وی اظهار کرد: در این نمایشگاه، آخرین قابلیت های موجود در نرم افزار های شبیه سازی و برنامه ریزی ترافیک ارائه شده و تازه ترین محصولات پژوهشی و مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک عرضه می شود.

    معاون شهردار تهران با بیان این که در نمایشگاه جانبی کنفرانس ترافیک تهران، آخرین دستورالعمل ها و ضوابط حوزه حمل و نقل و ترافیک و جدیدترین دست آوردهای مرتبط با ارتقای دانش و توسعه فن آوری های نوین این حوزه ارائه می شود،  تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه، تولیدات و محصولات داخلی مرتبط با سیستم های هوشمند و نیز اختراعات و نو آوری ها در زمینه حمل و نقل و ترافیک عرضه می گردد.

    معاون شهردار تهران با اشاره این که نمایشگاه ترافیک تهران از حامیان علمی داخلی و خارجی معتبری برخوردار است، تصریح کرد: دانشگاه های صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت، صنعتی امیر کبیر، تربیت مدرس، بین المللی امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی، آزاد اسلامی و گیلان از جمله حامیان دانشگاهی این کنفرانس هستند.

    وی با بیان این که پلیس راهور ناجا، سازمان حفاظت محیط زیست، جامعه مهندسین حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران، جمعیت طرفداران ایمنی راهها و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از دیگر سازمان ها و نهادهای داخلی حامی کنفرانس مذکور محسوب می شوند، خاطرنشان کرد:UITP ، EGO، ITDP،UIC  و 21 WALK از جمله انجمن ها و سازمان های خارجی حامی علمی این کنفرانس بین المللی هستند.

    بنابراعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» همزمان با «دومین نشست کمیته حمل و نقل شهرهای آسیایی» طی روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز     همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو