فونیکسریمکسبهتام

در همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام شد؛

نماینده مجلس: خودروسازان داخلی در کسب رضایت مشتریان رتبه برتر دارند

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، شرکت های خدمات پس از فروش داخلی مانند ایساکو و سایپا یدک موفق به بیشترین انطباق در حوزه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان شدند.

نماینده مجلس: خودروسازان داخلی در کسب رضایت مشتریان رتبه برتر دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، «فریدون احمدی» در حاشیه شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما گفت: شرکت های گفته شده در بحث الزامات قانونی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، موفق به بیشترین انطباق در حوزه خدمات پس از فروش شدند که این رخداد بسیار خوب و امیدوار کننده است.
    وی با اشاره به اینکه ارزیابی ها حاکی از بهبود جریان خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی است، اظهار داشت: برتری خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی در مقایسه با خودروهای وارداتی و افزایش رضایتمندی مشتریان در این بخش نویدبخش است.
    نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس دهم افزود: این روند نشان می دهد شرکت های بزرگ خدمات پس از فروش داخلی متوجه شدند که باید به چه شیوه ای در بازار خودرو ادامه حیات داده و به چه نحو باید در مسیر کسب رضایتمندی مشتریان و رعایت حقوق آنها گام بردارند.
    احمدی با اشاره به عوامل تعیین کننده در رشد و ارتقای خدمات پس از فروش خودروسازان و دستیابی به رضایتمندی مشتریان اظهار داشت: امروز و در فضای افزایش رقابت تولید کنندگان خودرو ، بازار و سلیقه مصرف کننده است که وضعیت خودروسازان را در ارایه خدمات به مشتریان مشخص می کند، از این رو الزام های سختگیرانه وزارت صنعت و معدن اثر قابل توجهی ندارد.
    وی از خدمات پس از فروش به عنوان اصلی ترین عامل ماندگاری خودروسازان در بازار نام برد و افزود: با توجه به افزایش تولید خودروهای لوکس با امکانات و گزینه های متعدد در بازار، تنها افزایش کیفی خدمات پس از فروش می تواند باعث حفظ خودروساز در بازار شود.
    احمدی وجود شرایط رقابتی در بازار را عاملی شتاب زا در افزایش روند بهبود ارایه خدمات عنوان کرد و گفت: رقابتی که امروز میان شرکت های خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و خارجی ایجاد شده حرکت بسیار خوب و ارزشمندی است و بی شک باعث توسعه خدمات و بهبود در این بخش خواهد شد.
    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه بهبود مستمر شاخص های ارایه خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی نشان دهنده شکل گیری روندی پایدار در این بخش است ، افزود : به صورت طبیعی مطالبات و درخواستهای مصرف کنندگان پایانی نداشته و همواره مشتریان به دنبال کسب بهترین خدمات هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط