فونیکسریمکسبهتام

پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا ایران خودرو دیزل آغاز شد

عصر خودرو- شرکت ایران خودرو دیزل پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا را با شرایط ویژه نقدی و اقساطی آغاز کرد.

پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا ایران خودرو دیزل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: پیش‌فروش کامیونت جدید پرسیکا از امروز دهم اسفندماه و به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس شرکت ایران خودرو دیزل آغاز شده است.
    وی با اعلام اینکه کامیونت پرسیکا در انواع 6 تن باری و کمپرسی و 8.8 تن باری با شرایط فروش نقدی  و تسهیلاتی عرضه شده، در خصوص تسهیلات خرید این محصول خاطرنشان کرد: خریداران می‌توانند با واریز پیش‌پرداخت 15 میلیون تومان برای مدل 6 تن و 15 میلیون و 500 هزار تومان برای مدل 8.8 تن از تسهیلات حداکثر 60 ماهه برای خرید این محصول بهره‌مند شوند و ضمنا مشتریان برای خرید یک دستگاه نیاز به معرفی ضامن نخواهند داشت.
    غلامرضا رزازی در خصوص زمان تحویل این محصول تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، زمان‌بندی آغاز تحویل این محصول را از تیر و مرداد ماه 1396 را در نظر گرفته‌ایم که انشاءالله با در نظر گرفتن اولویت ثبت‌نام مشتریان صورت خواهد گرفت.
    مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل خاطرنشان کرد: کامیونت پرسیکا از موتور قدرتمند 141 اسب بخاری کامینز با استاندارد آلایندگی یورو 4 برخوردار بوده و مجهز به فیلتر دوده DPF است.
    رزازی افزود: این محصول که به گیربکس 6 سرعته ZF مجهز است از طول بارخور مناسب با وزن شاسی سبک به همراه اتاق مجهز به کابین خواب‌ و تهویه هوای سقفی برخوردار است و کروز کنترل، ترمز پنوماتیک دومداره مجهز به ABS+ASR  از جمله دیگر مشخصات فنی قابل توجه آن به حساب می‌آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط