فونیکسریمکسبهتام

آماده‌باش پلیس‌راهور در روزهای پایانی سال

ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر پایتخت

عصر خودرو- معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر تهران از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر پایتخت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ محسن ترابیان درباره اقدامات ترافیکی پلیس در آستانه سال نو و روزهای پایانی امسال اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت و روان‌سازی ترافیک پایتخت در روزهای پایانی سال و همچنین سال جدید انجام شده و ماموران پلیس راهور نیز در این ایام در آماده باش کامل هستند.

    وی از ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر پایتخت از 15 اسفند ماه خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها در سطح معابر و به ویژه اطراف مراکز خرید این ممنوعیت اجرا شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت. در این خصوص هماهنگی‌های لازم نیز با شهرداری انجام شده است.

    معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اتخاذ تمهیدات ترافیکی در اطراف نمایشگاه‌های بهاره نیز خبر داد و افزود: با توجه به افزایش حجم تردد در محورها و معابر منتهی به این نمایشگاه‌ها که در پنج نقطه از تهران برگزار شده است، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این معابر حضور داشته و با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد.

    ترابیان ادامه داد:‌ علاوه بر این مراکز، ماموران پلیس راهور در اطراف مراکز خرید نیز حضور داشته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای روان‌سازی ترافیک در این مراکز به ویژه منطقه 12 تهران و محدوده بازار بزرگ تهران انجام شده و ماموران با حداکثر توان در این محل‌ها مستقر خواهند شد تا رفت و آمد شهروندان با ازدحام کمتری انجام شود.

    وی از برخورد ماموران پلیس با تخلفاتی همچون تخلفات ساکن، توقف در محل غیرمجاز و ... خبر داد و گفت: درخواست ما از شهروندان همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی است، اما قطعا اگر افرادی بخواهند با تخلف خود مانع دیگر شهروندان شده و در رفت و آمدشان اخلال ایجاد کنند، پلیس با آنها برخورد خواهد کرد.

    معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از شهروندان خواست که برای حضور در مراکز خرید از ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کرده و تا حد امکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند، اما اگر مجبور به استفاده از وسیله نقلیه شخصی خود هستند، حتما آن را در محل‌های مجاز و پارکینگ‌ها پارک کن

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو