فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند

ادامه اجرای طرح‌ زمستانی در جاده‌ها

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از ادامه اجرای طرح‌ زمستانی در جاده‌ها خبر داد و گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود.

آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور که صبح امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد. با حضور در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی برنامه‌ سال‌ آتی و همچنین آسیب‌شناسی طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده است.

    وی با بیان اینکه اجرای طرح‌ زمستانی در جاده‌ها ادامه دارد، اظهارکرد: این‌روزها برای اجرای طرح نوروزی 96 در حال آماده شدن هستیم، این طرح از 25 اسفندماه امسال آغاز شده و تا پایان 14 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت.

    سردار مهری با بیان اینکه جلسات هماهنگی طرح‌های نوروزی از دوماه قبل برگزار شده شده است، گفت: رزمایش ترافیکی پلیس و دیگر دستگاه‌ها نیز در روز 24 اسفندماه برگزار خواهد شد.

    رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه بیش از یک میلیون‌و پانصد هزار نفر گواهینامه دریافت کرده‌اند گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده اکثریت رانندگان به قوانین و مقررات احترام می‌گذارند؛ اما پلیس اجازه نخواهد داد که عده‌ای قلیل امنیت مسافران نوروزی را به خطر بیاندازد.

    سردار مهری خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه‌ساز اعلام کرد و افزود: در طرح نوروزی پلیس 967 نفر در 308 تصادف رانندگی جان‌خود را از دست دادند. در حال حاضر حدود 19 میلیون خودرو، حدود 12 میلیون موتورسیکلت و حدود 25 میلیون گواهینامه فعال داریم که تعداد تصادف رخ داده در مقایسه با این آمار بالا نیست؛ اما همین تعداد هم زیاد است و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

    تشدید فعالیت بازرسان محسوس و نامحسوس در طول طرح نوروزی

    وی از تشدید فعالیت بازرسان محسوس و نامحسوس در طول طرح نوروزی خبر داد و گفت: همکاران من از همین حالا با لباس‌های شخصی وارد اتوبوس‌ها شده و تخلفات را رصد می‌کنند. گروهی دیگر نیز در معابر حضور داشته و تخلفات را به شکل نامحسوس رصد می‌کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو