فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شهریار:

خیابان ولیعصر شهریار به پیاده رو تبدیل می‌شود

عصر خودرو-معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شهریار گفت:اولویت ما در ترافیک جابجایی خودروها نیست بلکه جابجایی عابرین پیاده است و لذا خیابان ولیعصر شهریار به پیاده رو تبدیل می‌شود.

خیابان ولیعصر شهریار به پیاده رو تبدیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،هر چه به روزهای پایانی سال بیشتر نزدیک می‌شویم شلوغی و ترافیک خیابانها و ازدحام معابر ملموس تر می‌شود، در این بین اگر مسیرهای عادی هم دچار مشکل باشند و گاها ایجاد سردرگمی کنند قطعا تحمل شلوغی ها را دشوارتر می سازد.

    در همین راستا مسدودی ضلع غربی زیر گذر قائم شهرستان شهریار از موضوعاتی است که بسیار در این شهر مورد توجه قرار گرفته است.

    محسن حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح مسدود کردن زیر گذر قائم از10 اسفند آغاز شده است و ما مسیرهای جایگزین را برای رسیدن به خیابان ولیعصر از سمت غرب در نظر گرفته ایم.

    معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شهریار افزود:مسیرهای جایگزین عبارتند از میدان بسیج خیابان رسول اکرم(ص)، دور برگردان قبل از زیر گذر به سمت غرب خیابان کشاورز،خیابان انقلاب،خیابان ولیعصر(عج)،مسیر بعدی خیابان رسول اکرم(ص)، قبل از زیر گذر خیابان جنب پایانه خیابان مخابرات خیابان آزادگان شمال و در انتها خیابان ولیعصر(عج) است.

    وی ادامه داد:مسیر جایگزین سوم خیابان رسول اکرم(ص)،بعد از زیر گذر،تقاطع مصطفی خمینی به سمت غرب خیابان مفتح و سپس خیابان ولیعصر(عج) است و در مسیرهای جنوب و شرق هیچ گونه تغییری ایجاد نشده است و خودروها به راحتی می توانند به مسیر ادامه دهند.

    جاجیان اضافه کرد: لازم به ذکر است که قبلا مسیر قبل از میدان بسیج تا زیر گذر برای دور زدن از روی پل یک بازه زمانی 40 الی 45 دقیقه ای باید سپری می‌شد اما حالا روی پل خلوت شده و این بازه زمانی به حدود 2 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

    وی گفت: اولویت ما در ترافیک با خودروها نیست،ما نباید خودروها را جابجاکنیم بلکه عابرین باید جابجا شوند و چون همه در مرکز شهر تجمع پیدا می کنند  با حجم وسیعی از خودرو مواجه هستیم که این خودروها با عابرین پیاده تداخل دارند.

    معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شهریار گفت: به همین دلیل در ادامه تغییرات ترافیکی ما در آینده خیابان ولیعصر(عج) را به طور کلی مسدود می شود که به این طریق از بار ترافیکی روی پل هم کاسته خواهد شد و در نهایت خیابان ولیعصر(عج) به پیاده رو تبدیل می شود که مطالعات آن در شهرداری هم صورت گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو