فونیکسریمکسبهتام

قناعتی در واکنش به صحبت های فرماندار تهران

شورا کرایه ها را افزایش نمی دهد اما دولت کمک کند

عصر خودرو- قناعتی در واکنش به صحبت های فرماندار تهران گفت: شورا کرایه ها را افزایش نمی دهد اما دولت کمک کند.

شورا کرایه ها را افزایش نمی دهد اما دولت کمک کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای تهران  در واکنش به صحبت های فرماندار تهران مبنی بر رد مصوبه شورا درخصوص افزایش کرایه های حمل و نقل در سال آینده اظهار کرد: اگر قانون این اختیار را به فرماندار داده است، حتماً در ازای این اختیارات، تمهیداتی را نیز دیده است. در حال حاضر 70 درصد از اتوبوس های شهر تهران زیرمجموعه شرکت های خصوصی هستند و این سوال مطرح می شود که چه نهاد و ارگانی باید افزایش هزینه های حمل و نقل را بپردازد!؟

    قناعتی اضافه کرد: در پایان هر سال، شرورای شهر تهران لایحه افزایش کرایه حمل و نقل را که از سوی شهرداری ارسال می شود بررسی و در نهایت سعی می کند میزان افزایش کرایه ها را به صورت معقول تأیید و به صورت مصوبه به فرمانداری ارسال کند.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: امسال نیز همین شیوه و روش در خصوص افزایش کرایه های حمل و نقل، اعم از مترو و اتوبوس صورت گرفت و در هفته آینده نیز میزان کرایه های تاکسی در سال 96 مشخص می شود.

    وی اضافه کرد: شورای شهر هیچ اصراری بر افزایش کرایه های حمل و نقل ندارد، اما باید تمهیداتی از سوی دولت برای جبران هزینه های حمل و نقل صورت بگیرد.

    قناعتی با انتقاد از عملکرد دولت در بخش حمل و نقل عمومی گفت:متاسفانه دولت سهم خود را در هزینه های حمل و نقل پرداخت نمی کند و همین امر باعث شده است که مشکلاتی برای شهرداری تهران به وجود آید.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: ما تا پایان مهلت قانونی منتظر پاسخ مکتوب فرمانداری در خصوص کرایه های حمل  و نقل عمومی در سال آتی خواهیم ماند و بعد از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط