فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد

اضافه شدن ١.٧ میلیون خودرو به چرخه ترافیک

آغاز طرح ترافیکی نوروزی از فردا

عصر خودرو- رییس پلیس راهور ناجا از اضافه شدن ١.٧ میلیون خودرو و ١.٥ میلیون راننده جدید به چرخه ترافیکی خبر داد.

اضافه شدن ١.٧ میلیون خودرو به چرخه ترافیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 که با حضور همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت امام(ره) در حال برگزاری است، به برنامه‌ریزی یک ساله برای اجرای این همایش اشاره و اظهار داشت: این رزمایش با همکاری تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی و برای برقراری نظم و ایجاد آرامش برای هم‌وطنان برگزار می‌شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: نوروز امسال با نوروز گذشته تفاوت‌هایی خواهد داشت، چرا که در یازده ماهه امسال یک و نیم میلیون راننده جدید گواهینامه گرفتند و یک میلیون و 700 هزار وسیله نقلیه نیز به چرخه ترافیک و حمل و نقل اضافه شده است.

    وی تعداد خودروهای شماره‌گذاری‌شده در سطح کشور را 19 میلیون عنوان کرد و بیان داشت: 12 میلیون موتورسیکلت نیز در چرخه حمل و نقل کشور موجود است.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور به اجرای رزمایش ترافیکی از 25 اسفند لغایت 14 فروردین 96 اشاره و اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی با تمام توان در نوروز 96 برای خدمت به هم‌وطنان آماده‌اند و با شعار پرهیز از خطر، آرامش در سفر به هم‌وطنان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

    مهری به شرایط آب و هوایی کشور در نوروز 96 پرداخت و گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی،‌بارش برف و باران را در ایام نوروز شاهدیم، بنابراین از همه هم‌وطنان تقاضا داریم که با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها و معابر تردد کنند تا نوروز خوبی را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

    وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های انتظامی، ترافیکی، خدماتی و امدادی جمع شده‌اند تا بتوانند خدمات خوبی را برای هم‌وطنان رقم بزنند تا آرامش را در نوروز 96 شاهد باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو