فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهور پایتخت:

خودرو هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز توقیف می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال(امشب) اقدام به پرتاب موادمحترقه خطرناک از داخل خودرو کنند علاوه بر بازداشت توسط پلیس، خودروی آنها نیز با انتقال به پارکینگ تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد شد.

خودرو هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز توقیف می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سردار محمدرضا مهماندار  به برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان و کسانی که در چهارشنبه سوری اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان کنند اشاره کرد و افزود: برخی افراد از داخل خودروی خود اقدام به پرتاب ترقه و موادمحترقه خطرناک در معابر عمومی می کنند که این اقدام منحر به ترس و وحشت مردم می شود.
    وی تصریح کرد: این افراد توسط نیروهای پلیس بازداشت و مراجع انتظامی و قضایی معرفی می شوند ضمن اینکه خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری می شود.
    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: با موتور سواران هنجار شکن و متخلف در آئین چهارشنبه سوری نیز که با اقدامات خود برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، قاطعانه و قانونی برخورد می شود.
    سردار مهماندار با تاکید براینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امسب و همزمان با آئین چهارشنبه آخر سال در تمامی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت حضور موثری خواهند داشت، تصریح کرد: ماموریت اصلی پلیس راهور تهران بزرگ در این شب ایجاد نظم و تسهیل در امر عبور و مرور و تردد خودروها است.
    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به روزهای پایانی سال و همچنین برگزاری مراسم چهارشنبه آخرسال در سطح معابر پایتخت گفت: ترافیک سنگین در معابر و خیابان های شهر دور از انتظار نیست و ماموران با هرگونه توقف های دوبله و سد معبر برخورد قانونی خواهند کرد.
    سردار مهماندار همچنین از شهروندان تهرانی درخواست کرد به منظور برگزاری ایمن و شاد آئین چهارشنبه سوری، ضمن همکاری با ماموران راهور از توقف در معابر و ایجاد ترافیک ، پرهیز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو