فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز(۱۸)

ترافیک در محور تهران-مشهد نیمه سنگین است

رانندگان احتیاط کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه ترافیک در محور تهران-مشهد نیمه سنگین است، گفت: از رانندگان و مسافران نوروزی تقاضا داریم طی ایام عید در محورهای مواصلاتی استان احتیاط کنند.

ترافیک در محور تهران-مشهد نیمه سنگین است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه 62درصد واژگونی در تصادفات فوتی محورهای مواصلاتی استان سمنان از بی توجهی راننده به جلو، خستگی و خواب آلودگی وی نشات می گیرد، ابراز داشت: باتوجه به کویری و یکنواخت بودن محورهای مواصلاتی استان سمنان امکان خواب آلودگی رانندگان وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین استراحتگاه توقف و باهوشیاری کامل طی مسیر کنند.

    وی ضمن اشاره به اینکه با آغاز مسافرت های نوروزی و افزایش تردد در محور تهران - مشهد 40دوربین کنترل سرعت این محور را مورد پایش قرار خواهد داد، افزود: باید گفت اجرای طرح نوروزی در سال گذشته 35درصد کاهش تلفات جاده ای را به دنبال داشت که امیدواریم با تمهیدات تدبیر شده این آمار در نوروز امسال به صفر برسد.

    رئیس پلیس راه استان سمنان از استقرار 51 کانکس انتظامی طی ایام نوروز در این استان خبر داد و ابراز داشت: آمادگی لازم برای خدمات‌دهی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) و مهمانان نوروزی وجود دارد لذا چنانچه مسافران در طی مسیر نیاز به کمک و اطلاع رسانی داشتند می توانند با مراجعه به این کانکس ها از ماموران انتظامی یاری بخواهند.

    خسروجردی در ادامه تصریح کرد: طی 11 ماه گذشته تلفات جاده‌ای در استان سمنان بیش از 9 درصد کاهش داشت و در کاهش تلفات درون‌شهری نیز رتبه نخست کشور را کسب کردیم که امیدواریم با رعایت قانون و مقررات از سوی رانندگان کمترین میزان تلفات جاده ای را شاهد باشیم.

    وی بابیان اینکه تا این لحظه تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان بدون حادثه گزارش شد، افزود: باتوجه به افزایش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان ضمن آرزوی داشتن سفری خوش و ایمن از رانندگان تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی از بروز تصادفات زنجیر وار جلوگیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو