فونیکسریمکسبهتام

انهدام باند جیب‌بُرهای مترو

عصر خودرو- فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو از انهدام باند جیب‌بُرها خبر داد و گفت: باند ۳ نفره‌ای که به طور همزمان در ایستگاه‌های مترو جیب‌بُری می‌کردند توسط پلیس مترو دستگیر شدند.

انهدام باند جیب‌بُرهای مترو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس از دستگیری باند سه نفره سارقان جیب‌بر در مترو خبر داد و گفت: این باند سه نفره به طور همزمان در ایستگاه‌های مترو جیب‌بُری می‌کردند و تعداد زیادی سیمکارت تلفن همراه و کارت حافظه در اموال آنها کشف شد.

    سرهنگ راقی در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و مراجعه شهروندان به مراکز خرید تجاری، در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تیم‌های تخصصیِ برخورد با جرائم را در ایستگاه‌های مختلف مترو، افزایش دادیم تا شرایط برای اقدامات مجرمانه توسط سارقان نامناسب شود.

    وی افزود: در این بررسی­‌ها، مأموران انتظامی مستقر در یکی از ایستگاه‌های مترو متوجه رفتار مشکوک شخصی می‌شوند که همزمان با ازدحام جمعیتی که قصد داشتند، سوار مترو شوند اقدام به جیب‌بُری می‌کند.

    فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو تصریح کرد: مأموران انتظامی مظنون را تحت نظر گرفته و در حال خارج کردن گوشی تلفن همراه، یکی از مسافران او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال می‌دهند.

    این مقام انتظامیِ پلیس پایتخت، ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم تعداد دو دستگاه گوشی تلفن هوشمند و مقادیری وجه نقد کشف شد که متهم در ابتدا مدعی شد هر دو گوشی تلفن همراه متعلق اوست.

    وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که هر دو گوشی متعلق به دو هم‌دست اوست که به طور همزمان در ایستگاه‌های مترو در حال جیب بری هستند.

    سرهنگ راقی به دستگیری همدستان وی اشاره و بیان داشت: سرانجام طی دو عملیات پلیسی، دو سارق همدست وی نیز دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تعدادی گوشی تلفن همراه لنزدار، تعدادی کارت حافظه جانبی گوشی تلفن همراه و اقلام دیگر کشف شد.

    فرمانده یگان انتظامی مترو خاطرنشان کرد: در این ایام، لازم است شهروندان از به همراه داشتن مقادیر قابل توجهی پول برای خرید اجتناب ورزند و بهتر است کارت‌های اعتباری را جایگزین حمل وجه نقد کنند؛ همچنین هنگام خرید و ترددهای شهری، نسبت به حرکات اطرافیان، مخصوصاً هنگام سوار یا پیاده شدن از قطار توجه بیشتری داشته باشند و در صورت هر گونه مشاهده مورد مشکوک به پلیس مترو مراجعه کرده یا با تلفن 110 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو