فونیکسریمکسبهتام

وزیر کشور:

۱۰۰۰ دستگاه دوربین برترافیک جاده ها نظارت می کنند

عصر خودرو- وزیر کشور گفت: به منظور افزایش ایمنی و ترافیک جاده ها امسال ۱۰۰۰ دوربین در محورهای مواصلاتی کنترل و نظارت رانندگان را انجام می دهند.

۱۰۰۰ دستگاه دوربین برترافیک جاده ها نظارت می کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر یک روزه به استان قزوین از چند طرح آبیاری تحت فشار در مزارع استان بازدید کرد و در جریان نحوه اجرای سیستم های نوین قرار گرفت.

    وزیر کشور به ئهمراه استاندار قزوین و رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین در کانون تولید ریزگرد در دشت الله آباد و ااضی بیابانی این منطقه در محدوده شهرستان بویین زهرا نیز حضور یافت و با طرح های بیابانزدایی آشنا شد.

    رحمانی فضلی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آماده باش نیروها برای کمک به نسافران نوروزی اظهارداشت: ستاد سفرهای نوروزی از دو ماه قبل با همکاری همه دستگاههای متولی خدمت رسانی اعم از امنیتی و ترافیکی و خدمات رسانی شهری مانند جمعیت هلال احمر، امداد و نجات، اورژانس، راهداری و آتش نشانی فعال شده اند.

    وی افزود: امسال دولت دستور داده است تا نشاط اجتماعی محقق شود و مردم با آرامش در ایانم نوروز سمافرتهای خوبی داشته باشند و ما نیز تلاش می کنیم با بسیج همه امکانات این ایام را برای مردم ایمن و راحت کنیم.

    رحمانی فضلی تصریح کرد: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد وقوع چند سانحه و کشته شدن 58 تن از هموطنان بودیم که جای تاسف دارد لذا توصیه ما این است که در جاده ها دقت کنند و همه مراقب باشند و به توصیه های پلیس توجه جدی کنند تا شاهد حادثه نباشیم.

    وزیر کشور بیان کرد: امکانات همه دستگاهها پای کار آمده و در تامین میوه شب عید و حوزه اسکان مسافران همه امکانات را به کار گرفته ایم تا نیازهای مردم تامین شود.

    استقرار 1000 دستگاه دوربین در جاده ها

    وزیر کشور اظهارداشت: با افرایش خدمات و امکانات پلیسی حدود 1000 دستگاه دوربین در جاده ها نصب شده که کار نظارت بر تردد و ترافیک محورها را بدقت انجام می دهند.

    رحمانی فضلی بیان کرد: امسال 600 دستگاه دوربین جدید نیز در جاده ها نصب شده و 5 هزار دوربین نیز درشهرها مستقر هستند و در محدوده 30 کیلبومتری شهرها نیز اکیپها اضافه شده تا حوادث کاهش یابد.

    وزیرکشورگفت: تقاضای ما از مردم این است چون بارندگی داریم با رعایت همه جوانب ایمنی و همراه داشتن وسال مورد نیاز پس از بازدید فنی خودرو و اطمینان از داشتن بنزین کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ به توصیه پلیس هم توجه کنند و به هر استانی که وارد شدند رادیوی محلی را گوش کنند و در جریان مسائل و اطلاعات لازم قرار گیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو