فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در منطقه ۱۲ تهران به علت سنگ‌فرش چهارراه سرچشمه و سیروس

عصر خودرو- یکی از خوبی‌های تعطیلات نوروز، خالی شدن تهران از حجم گسترده خودروهاست و نوروز بهانه‌ای است تا ترافیکی در شهر شاهد نباشیم.

ترافیک در منطقه ۱۲ تهران به علت سنگ‌فرش چهارراه سرچشمه و سیروس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، اما این روزها اتفاقی افتاده که نه‌تنها موجب تردد آسان بدون ترافیک در شهر نیست، بلکه به ترافیک قسمت جنوبی پایتخت و در محدوده خیابان ری و مولوی دامن می‌زند و آن هم انجام عملیات عمرانی و سنگ‌فرش کردن قسمتی از خیابان است؛ این مساله سبب شده شاهد ترافیک گسترده در خیابان ری، میدان بهارستان و حوالی چهارراه سیروس باشیم. با این حال شهردار منطقه 12 می‌گوید که نوروز به دلیل کم شدن تردد، بهترین زمان انجام عملیات‌های عمرانی اینچینی است و ابراز امیدواری کرد که تا پایان تعطیلات فاز اول این عملیات عمرانی شهری به اتمام رسد.

    عابد ملکی درخصوص عملیات‌های عمرانی در منطقه 12 گفت: در چهارراه سرچشمه و چهارراه سیروس عملیات آرام‌سازی و سنگ‌فرش کردن کف خیابان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در بخشی از چهارراه‌های قید شده، تا روز 14 فروردین عملیاتی عمرانی به پایان رسد و بخش دیگر حداکثر تا یک هفته پس از تعطیلات نوروز کار عمرانی‌شان به اتمام رسد.

    وی گفت: عملیات بتن‌ریزی به دلیل بارندگی به تعویق افتاد و به محض اتمام بارندگی‌ها عملیاتی عمرانی به سرعت انجام می‌شود، با توجه به عملیات عمرانی در محدوده خیابان شهید مصطفی خمینی و جمهوری از تقاطع چهارراه مخبرالدوله تا میدان بهارستان، تقاضا می‌شود شهروندان تا حد امکان تا پایان فروردین‌ماه از انجام سفرهای غیرضرور به این محدود خودداری کنند و با توجه به مسدود بودن مسیر چهارراه سرچشمه در مسیر شرق به غرب، شهروندان می‌توانند از خیابان‌های دیالمه، مجاهدین اسلام و... به سمت میدان امام خمینی (ره) حرکت کنند و شهروندانی که قصد دارند از سمت بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی به سمت بازار تهران حرکت کنند، می‌توانند از طریق خیابان 17 شهریور و در ادامه خیابان قیام به محدوده بازار تهران دسترسی پیدا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو