فونیکسریمکسبهتام

اخبار ترافیکی نوروز(۲۰۰)

هراز یکطرفه می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: از ساعت ۱۶ امروز تا ۲ بامداد سه شنبه، محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه خواهد شد.

هراز یکطرفه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سیاوش محبی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان، اظهار داشت: از ساعت 16 امروز تا 2 بامداد سه شنبه محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه خواهد شد و حرکت خودروها از رودهن به سمت شمال ممنوع است

    رئیس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: در محور هراز تردد خودروها به صورت روان و عادی در جریان است و بارش خفیف برف در ارتفاعات اثری بر تردد خودروها نداشته است.

    وی در خصوص شایعاتی که در خصوص گیر افتادن وسایل نقلیه در محور فیروزکوه در فضای مجازی پخش شده، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز عادی و روان است، بارش برف نیز به حدی نبوده که سطح جاده‌ها را سفیدپوش کند و این شایعات بی اساس و کذب است و هموطنان نگران اخباری از این دست نباشند.

    محبی اظهار کرد: تردد در محور امام رضا(ع) نیز عادی و روان است و مسافرین به سهولت در حال طی مسیر هستند.

    واژگونی خودرو در محور فیروزکوه

    فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به وقوع حادثه تصادف صبح امروز در محور فیروزکوه، بیان‌داشت: ساعت پنج صبح امروز در محور فیروزکوه سک دستگاه پژو 405 با چهار سرنشین واژگون شد.

    وی ادامه داد: این واژگونی بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی راننده رخ داد و طی آن مردی پنجاه ساله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد اما باقی سرنشین‌ها از این سانحه سلامت خارج شدند.

    محبی اضافه کرد: رانندگان در هنگام خستگی از ادامه مسیر خودداری و در هر دو ساعت رانندگی پانزده دقیقه به استراحت بپردازند، همچنین مسافران سفر خود را در روشنایی روز آغاز و از رانندگی در شب پرهیز کنند.

    فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: رانندگانی که در حال بازگشت از سفر هستند در جاده‌های لغزنده با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با پرهیز از عجله و شتاب و همچنین با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو