فونیکسریمکسبهتام

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد

نصب پل عابر پیاده مکانیزه در محله شاهین

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: نصب پل عابر پیاده مکانیزه در تقاطع خیابان ستاری- شهید مخبری و احداث ایستگاه آتش نشانی در محله جنت آباد مرکزی در دست پیگیری است.

نصب پل عابر پیاده مکانیزه در محله شاهین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در رابطه با وضعیت محله شاهین واقع در منطقه 5 اظهار داشت: در حوزه خدمات شهری اقداماتی به منظور تأمین روشنایی معابر و نصب برج‌های نوری در سطح بوستان‌های محله از جمله بوستان ایثار، بوستان معلم قرآن، تجهیز بوستان‌های سطح محله به وسایل بازی کودکان و تجهیزات ورزشی انجام شده است.

    وی تصریح کرد: در حوزه عمران نیز مواردی از جمله اصلاح هندسی خروجی بزرگراه ستاری به بزرگراه همت غرب، ساماندهی ترافیکی تقاطع شهید کبیری و مخبری، ایجاد مسیر دسترسی محلی به یکی از خیابان‌های اصلی به منظور کاهش بار ترافیکی محله، نصب پل عابر پیاده مکانیزه در تقاطع خیابان ستاری- شهید مخبری جنب مسجد امام حسین(ع) و بزرگراه نیایش ابتدای خیابان شاهین شمالی در دست بررسی است.

    *نصب دوربین های کنترل ترافیک در تقاطع خیابان ستاری- مخبری

    پیرهادی با اشاره به نصب دوربین های کنترل ترافیک در تقاطع خیابان ستاری- مخبری افزود: این موضوع در دستور کار قرار دارد.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به بازگشایی بن بست بهار و پیش‌بینی مسیر ورودی و خروجی در قسمت جنوبی محله، خیابان شهید مخبری، غرب بزرگراه ستاری و شمال بزرگراه همت شرق اشاره کرد و افزود: این موارد نیز در حوزه ترافیکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به پیشنهادات مطرح شده از سوی اهالی در حوزه فرهنگی محله شاهین اشاره کرد و گفت: احداث مسجد در سطح محله و مساعدت به منظور اتمام عملیات ساختمانی مساجد نیمه کاره به منظور تقویت امور آموزشی و دینی، تجهیز ساختمان سرای محله از مواردی است که در دست پیگیری است.

    وی افزود: نظارت مستمر بر نحوه ساخت و ساز در سطح محله از مواردی است که در دستور کار قرار دارد.

    *محله جنت آباد مرکزی – منطقه 5

    پیرهادی در ادامه به وضعیت محله جنت آباد مرکزی واقع در منطقه 5 اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از این محله صورت گرفت تمهیداتی در حوزه های مختلف اتخاذ شده است.

    رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: اتخاذ تدابیر تشویقی لازم به منظور جمع آوری و تفکیک زباله از مبدأ، احداث ایستگاه آتش نشانی در محله از مواردی است که در حوزه خدمات شهری پیگیری می شود.

    *نصب چراغ راهنمایی در خیابان اصلی جنت آباد

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: اصلاح هندسی مسیر گردش به راست به طرف خیابان شهید کامران کبیری طامه از بزرگراه آبشناسان، نصب چراغ راهنمایی در خیابان اصلی جنت آباد به منظور ساماندهی ترافیکی خیابان مذکور، مسقف کردن پل هوایی عابر پیاده واقع در بزرگراه شهید همت، نصب حائل صوتی در بزرگراه شهید همت حد فاصل تقاطع بزرگراه شهید باکری تا خیابان شهید کامران کبیری طامه سایر مواردی است که در دست پیگیری است.

    وی ادامه داد: احداث مجموعه ورزشی سرپوشیده واقع در انتهای خیابان شهید عسگری به منظور بهره بردای بانوان سطح محله، توسعه زمین چمن موجود در محله، ارایه مساعدت مالی به مسجد حضرت ولی اله الاعظم (عج) واقع در معبر اصلی جنت آباد و نوسازی ساختمان سرای محله سایر مواردی است که در حوزه فرهنگی در دست بررسی است.

    پیرهادی بیان کرد: در حوزه معماری و شهرسازی محله جنت آباد مرکزی، نظارت مستمر بر اجرای ضوابط و مقررات طرح تفصیلی مصوب و اقدام قانونی با تخلفات صورت گرفته، ارایه آموزش های شهروندی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص ضوابط و مقررات طرح تفصیلی مصوب در دستور کار قرار دارد.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی 3 سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 228 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان‌های ذی‌ربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو