فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

حجم ترافیک در جاده های اصلی زنجان سنگین است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان از حجم ترافیک سنگین در جاده های اصلی استان زنجان خبر داد.

حجم ترافیک در جاده های اصلی زنجان سنگین است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حجم ترافیک در محورهای زنجان به خرمدره و زنجان به بیجار بالا است.

    وی اظهار کرد: رانندگان برای تردد حتما با دقت رانندگی کرده و از عجله و سرعت غیر مطمئنه خود داری کنند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان همچنین از وقوع یک فقره تصادف درآزاد راه زنجان به تبریز کیلومتر 72 خبر داد و گفت: برخورد سه دستگاه کامیون بنز، بنز باری و کشنده باعث مصدوم شدن دو نفر شد که حال هر دو بسیار وخیم است.

    شیر محمدی علت اصلی وقوع این تصادف را عدم توجه جلو راننده باری به دو کامیون که در حاشیه ازاد راه متوقف کرده بودند عنوان کرد.

    وی از کاهش 5 درصدی اعمال قانون طی ایام نوروز در استان زنجان خبر دادو گفت: خوشبختانه در عید نوروز امسال رانندگان قانون مدار تر شدند. کمتر تخلف کردند.

    رئیس پلیس راه استان زنجان از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

    وی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه 1816 تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

    شیر محمدی تاکید کرد: زنجان یک استان عبوری است  و بیشتر جاده ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پار کینگ اقدام به استراحت کنند و اصلا رانندگی نکنند و در هر دو ساعت 15 دقیقه استراحت کنند و در جاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی آید توقف کنند.

    وی افزود: رانندگان در شب از رانندگی خود داری کنند چرا که دید بسیار کم می شود واز رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند و در این بازه زمانی که ترافیک سنگین است و این وضعیت تا پایان تعطیلات ادامه دارد از این تخلف جلوگیری کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو