فونیکسریمکسبهتام

به منظور رفاه حال مردم ورامین انجام می شود

تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی‌آباد و باغ صالح

عصر خودرو- راه آهن اعلام کرد زیرگذر ۱۵ خرداد شهر ورامین که از چند ماه قبل کار ساخت و تکمیل آن آغاز شده، در سالروز قیام ۱۵ خرداد امسال به بهره برداری خواهد رسید.

تسریع در عملیات تکمیل پروژه زیرگذر موسی‌آباد و باغ صالح
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،   شرکت راه آهن در پی انتشار خبری مبنی بر جلوگیری از حرکت قطارها در شهر ورامین توسط مردم  این شهر به دلیل عدم تکمیل زیرگذرهای این شهر توسط راه آهن، به منظور شفاف سازی و تنویر افکار عمومی  توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد.

    این شرکت درباره  فرآیند احداث زیر گذر 15 خرداد اعلام کرد: عملیات اجرایی این زیرگذر در مهرماه سال 95 توسط وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و مقرر بود که در صورت تحویل پل روگذر قدیمی به راه آهن جهت تخریب، ظرف مدت 6 ماه ساخته شود ولی تاخیر 50 روزه در تحویل کامل پل به راه آهن موجب از دست رفتن فصل کاری شد و این امید وجود دارد پل در 15 خرداد سال جاری به بهره برداری رسد.
    همچنین در خصوص پل روگذر امام رضا(ع) که به دلیل یک رشته لوله آب در محل شمع های شمالی عملیات آن به مدت 3 ماه تعطیل بود که در اواخر اسفند با رفع معارض کار با جدیت شروع شده و در خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد و این در کنار  پل غربی این شهر است در 6 ماه ساخته و طی مراسمی در مهرماه سال گذشته توسط وزیر محترم راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

    راه آهن درباره زیر گذر های موسی آباد و باغ صالح نیز توضیح داده که در ابتدا این دو طرح ابتدا زیرگذر هایی به عرض و ارتفاع 2 متر بودند و با وجود  تاکید راه آهن به عدم ضرورت تعریض؛ به دلیل اصرار شهرداری دهانه  زیرگذرها به 8 متر رسید و در زیر خطوط 3و4 حومه ای توسط راه آهن احداث شد که با این وجود امکان تکمیل رمپ ها به لحاظ وجود معارض تاسیساتی و ملکی در حال حاضر ممکن نیست. در توافقات به عمل آمده با شهرداری، احداث سازه با راه آهن و تکمیل رمپ ها و آسفالت مسیر با شهرداری است.

    در بخش پایانی توضیحات راه آهن آمده است: بنابراین با توجه به اقدامات انجام شده دراین زمینه و صرف بیش از 100 میلیارد تومان هزینه برای پروژه های این منطقه که در جرگه پروژه های ملی قرار دارند لازم است تا سایر نهادها از جمله شهرداری این شهرستان نسبت به ایفای  تعهدات خود اقدام کنند و در راستای آن هرچه سریعتر اسباب آرامش و رفاه حال مردم این منطقه مهیا شود. آنچه مسلم رفاه حال و آرامش ساکنین این منطقه همواره مدنظر متولیان راه آهن بوده و بی شک همراهی این مردم شریف می تواند کمک قابل توجهی به دست اندرکاران پروژه در هرچه سریعتر به نتیجه رساندن آن باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو