فونیکسریمکسبهتام

از سوی ایرتویا اعلام شد

شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴

عصر خودرو- ایرتویا، نماینده تویوتا ژاپن در ایران، در جدیدترین شرایط فروش اعلام شده خود، تویوتا RAV۴ را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی و فروش چندمرحله‌ای عرضه کرده است.

شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بر اساس اعلام ایرتویا، شاسی‌بلند محبوب RAV4 در مدل‌های 2017 و در دو تیپ T2-G و T3-E با شرایط متنوع نقدی و اقساطی و چندمرحله‌ای عرضه می‌شود.
    تویوتا RAV4 تیپ T2-G با قیمت کلی 233 میلیون تومان (شامل مالیات بر ارزش‌افزوده، هزینه شماره‌گذاری و فیش عوارض 10%) در شرایط خرید نقدی عرضه می‌شود. این خودرو علاوه بر شرایط خرید نقدی، در شرایط فروش اعتباری با اقساط 12، 18 و 24 ماهه نیز به خریداران عرضه می‌شود. تحویل خودروها در این طرح به‌صورت فوری خواهد بود.
    علاوه بر این، ایرتویا تیپ T3-E را نیز به‌عنوان نمونه‌های مجهزتر RAV4 عرضه می‌کند که قیمت آن با احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده، هزینه شماره‌گذاری و فیش عوارض 10% معادل 258 میلیون تومان است. این خودرو هم‌اکنون با شرایط فروش 60 روزه (کاری) و با قیمت قطعی به فروش می‌رسد و ایرتویا 18درصد سود مشارکت را برای ثبت‌نام گنندگان در نظر گرفته است که این مبلغ از پرداخت نقدی زمان تکمیل وجه خودرو کسر شده است. این تیپ را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت خرید دومرحله‌ای و اعتباری ثبت‌نام کنید. در خرید دومرحله‌ای، در مرحله اول 99میلیون تومان پرداخت خواهید کرد و چک پرداخت دوم که 60 روز پس از ثبت‌نام است را نیز بسته به نوع طراح ثبت‌نامی از مبالغ 57.8 تا 83.8 می‌پردازید. باقی مبلغ خودرو را می‌توانید در زمان تکمیل وجه بپردازید و یا آن را در قالب اقساط 10 یا 24 ماهه (10 ماهه بدون کارمزد) باز پس دهید.


    کلیه خودروهای عرضه شده از سوی ایرتویا در این طرح مدل 2017 هستند و 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی دارند.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش متنوع نقدی، اعتباری و چندمرحله‌ای تویوتا RAV4 می‌توانید به وبسایت ایرتویا به آدرس www.irtoya.com مراجعه نمایید.
    تویوتا RAV4 از موتوری با حجم 2.5 لیتر و قدرت 1777 اسب بخار بهره می‌برد که توان آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک (تیپ ترونیک) 6 سرعته به هر دو محور می‌رسد ضمن آنکه راننده می‌توان وضعیت انتقال نیرو را به‌دلخواه خود تنظیم کند. این خودرو در تمامی مدل‌ها از سطح آپشن‌های ایمنی و رفاهی مناسبی برخوردار است که از آن جمله می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل(ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی ترمز(BAS)، سیستم کنترل پایداری خودرو (VSC)، سیستم کنترل لغزش خودرو بر روی سطوح لغزنده (TRC)و سری کامل ایربگ‌ها در بخش ایمنی اشاره کرد ضمن آنکه امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم‌های کنترل سرعت در سراشیبی و سربالایی، امکان انتخاب نحوه رانندگی بین سه حالت اسپرت، اقتصادی و نرمال، سیستم ورود بدون کلید، سنسور‌های جلو و عقب و دوربین کمکی پارک و ... از دیگر امکانات این خودرو است. آپشن‌های این خودرو با توجه به تیپ عرضه شده ممکن است متفاوت باشد و بعضی از تیپ‌ها آپشن‌های بیشتری را عرضه می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو