فونیکسریمکسبهتام

مدیر ارشد طراحی چری:

چری در مسیر خط مشی طراحی انحصاری

عصر خودرو: مدیر ارشد دپارتمان طراحی چری گفت زبان طراحی جدید هویت جدیدی به برند چری خواهد بخشید.

چری در مسیر خط مشی طراحی انحصاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، هوپ در توضیح عبارت توصیفی " Life in Motion" به معنای زندگی در جریان، به عنوان رویکرد جدید این برند در طراحی خودرو این برند گفت: طراحی نسل جدید خودوهای چری دارای خط مشی است که از این پس به محصولات چری اصالت می بخشد.مفهومی FV2030 کاملا بر اساس این خط مشی و منطبق بر سلیقه جوان پسندانه طراحی شده است چرا که هدف ما جذب جوانان است و از این رو هیچ عبارتی جز این نمی توانست به خوبی توصیف گر ویژگی های کلی سبک نوین طراحی چری باشد. از این پس این مفهومی الهام بخش محصولات جدید چری نیز خواهد بود.
    او ادامه داد: مشکل اصلی تیم طراحی سابقه نه چندان طولانی برند چری است که هویت بخشی به طراحی را سخت می کند. اما همه محصولات چری بخصوص پس از آریزو 5 و تیگو 5 بر اساس المان های بخصوص طراحی شکل گرفتند که همگی بیان گر DNA خاص و انصاری برند چری خواهند بود و از این رو بیننده با دیدن محصولات این شرکت به سرعت می تواند آن را شناسایی کند.
    هوپ در خصوص طراحی مدل جدید چری به نام تیگو 7 گفت: تیگو 7 خودرو شاسی بلند اسپرت با طراحی نوین و جوان پسندانه است که ضمن تمایز با سایر محصولات این برند همسو با جهت و سبک طراحی سایر محصولات چری و همانند عضو جدید و مستقل از یک خانواده است و این دقیقا همان چیزی است که در پی آن هستیم. تیگو 7 خودرویی است که بر اساس المان هایی خارج از صنعت خودرو چون قایق سرعتی در حال شکافت آب و یا شکستگی موج های به جا مانده در پس قایق طراحی شده است و برند چری را از هویت پیشین خود بیشتر جدا می کند و در راستای دستیابی به زبان طراحی انحصاری خود سوق می دهد. این خودرو به جرات راه گشا و معرف سبک جدید طراحی محصولات برند چری و بدون شک انقلاب این برند در زمینه طراحی به شمار می آید. با رونمایی رسمی تیگو 7 در ایران در ماه های آتی، مشتریان بازار ایران خودرویی متفاوت و زیبا خواهند دید و از نزدیک با طراحی جذاب چری در محصولات جدید آشنا خواهند شد.
    او در خصوص مدل جدید چری رونمایی شده در نمایشگاه شانگهای گفت: با وجود آنکه به گفته برخی، المان های طراحی مشترک با رقبای کره ای در زبان طراحی آن دیده می شود باید تاکید کرد که طراحی تیگو رونمایی شده کاملا در انحصار برند چری و خلق شده و در این طراحی از هیچ خودرو دیگری الهام گرفته نشده است. به کارگیری هر سبک طراحی دیگری می توانست همین ذهنیت را در بیننده ایجاد کند که دلیل آن باز هم در سابقه خودروسازی کوتاه مدت چری است که به برور زمان حل خواهد شد. با این حال وجود شباهت های احتمالی میان طراحی تیگو جدید و سایر خودروها را چیز بدی نمیدانیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو