فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی:

۶۶۵۶ تخلف سرعت در چهار محور خراسان جنوبی ثبت شد

عصر خودرو- سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از ثبت ۶ هزار و ۶۵۶ مورد تخلف سرعت غیرمجاز در چهار محور این استان طی فروردین ماه امسال خبر داد.

۶۶۵۶ تخلف سرعت در چهار محور خراسان جنوبی ثبت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مهدی آرزومندان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود دوربین های ثابت ثبت تخلف کنترل سرعت در چهار محور اصلی استان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای بیرجند - قاین و برعکس، بیرجند- نهبندان و برعکس، فردوس - راور و برعکس، بیرجند - خوسف و برعکس به دوربین های ثابت ثبت تخلف مجهز هستند.

    وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان 31 فروردین ماه جاری، در مجموع 6 هزار و 656 تخلف سرعت غیرمجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین ها ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

    سرپرست معاونت فنی و نظارت  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  همچنین از تردد بیش  از 3 میلیون و 300 هزار خودرو در محورهای عنوان شده طی این مدت خبر داد و گفت: در این بازه زمانی 509 هزار و 557 خودرو به استان وارد و 526 هزار و 303 خودرو از استان خارج شده است.

    آرزومندان اضافه کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب سه و نیم درصد و یک و نیم درصد افزایش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط