فونیکسریمکسبهتام

دستمزد تعمیرات

عصر خودرو- بر اساس سایت RepairPal یکی از سایت‌هایی که به صورت اینترنتی هزینه حدودی تعمیر هریک از قطعات خودرو را با توجه به نوع خودرو و قیمت قطعه و همچنین میزان زمان‌بری و سختی تعمیر یا تعویض آن قطعه تخمین می‌زند، برای تعمیر یک پمپ تزریق هوای ثانویه در آمریکا باید هزینه‌ای در حدود ۳۴۰ تا ۴۰۰ دلار (حدود ۱.۲ تا ۱.۵ میلیون تومان) بسته به نوع خودرو پرداخت کرد که از این مبلغ حدود ۶۰ تا ۸۰ دلار (۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان) آن هزینه دستمزد تعمیرکار و الباقی ۲۸۰ تا ۳۲۰ دلار (۱ تا ۱.۲ میلیون تومان) باقیمانده هزینه خود قطعه است.

دستمزد تعمیرات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این سایت علاوه بر تخمین قیمت، می‌تواند به هر نقطه از کشور نیروی تعمیرکار اعزام کند که البته دستمزد تعمیر به نسبت موقعیت جغرافیایی خودرو معیوب تغییر می‌کند.
    در بازار آمریکا حضور خودروسازان مطرح جهانی به وضوح احساس می‌شود به همین دلیل می‌توان گفت که بازار آمریکا بازار بسیار سختگیری است و پیدا‌کردن مشتری در این بازار هم به‌مراتب دشوار‌تر از بازار کشورهای دیگر است. در حالی که شرکت‌های خودروسازی آمریکا  بهترین خدمات را چه از نظر شرایط فروش و چه از نظر گستردگی شبکه تعمیرات ارائه می‌دهند، خودروسازان خارجی که در آمریکا نمایندگی رسمی دارند، به شدت تلاش می‌کنند تا بتوانند با ارائه خدمات بهتر، دید بازار را به خود مثبت کنند. با در نظر گرفتن هزینه بالای به‌کارگیری نیروی انسانی در آمریکا، قسمت مهمی که می‌تواند زمینه اصلی رقابت بین مدعیان در بازار آمریکا باشد، ارزان‌تر بودن قیمت قطعات و هزینه تعمیرات است. شاید بتوان یکی از دلایل موفقیت برندهایی مانند تویوتا و هیوندای که در آمریکا محبوبیت نسبتا خوبی دارند، را توجه به همین مسئله دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط